click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

9 Mei 2011

suju mmg best.!!


hai korang ;)
hee~
td aku google search yang depa duk ckp
24:7

kahkah. serius lawak okee.!!
1st aku masuk blog cik epal.!!
gmbr 24:7..belum terbuka hati..
tp bile abg senior aku ade taip ..
jangan jadi mcm depa 24:7 ..
haha
then aku terus nk google search.!1
sape dye tuu..
kihkih ..

google..then terjumpa blog -Hafiz Rahman-, bukan kawan aku yg kt kptm tu lahh.!!
oke, dlm blog dye duk kutok banyakk gambar 24:7

then ade fb anti 24:7 ni..
bace punye bace..
ade arr gak terdetik
"kenapa memperkecilkan kumpulan Kpop tanah air sedangkan kumpulan luar negara disanjung..
sekalii.
dammm.!
upe2nye..!!
weyy , aku pun terus nk kutok bile dpt tauu
belum ade ape2 lagu dh bajet cover album bagaii.!
what the...
korang sambung lahh sendiri ayat tu..!
engat kan ade arr 1 lagu kann..
ni aku cari kat youtube pun tade.!!
buat malu je.!
aku mmg nk muntah lelaki tiada gagah , gaye pondan ni.!!
sorry , bukan aku perkecilkan org lembut , tapi...
benda ni automatik lahh.!!kalau nmpk lelaki lembut terus yekyek

p/s untuk mereka2 yg ahli 24:7 tuuu...
JANGAN TIRU GAYE SUJU.!!
SEBAB SUJU NYANYI LAGU SORRY2 mmg fav kite.!
haha.
bai.!

enjoy lagu ni weyy

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan