click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

24 Mei 2011

ape lahh keadaan aku sekarang


hati aku ngah sakit.dan aku harap syaitan yg disekeliling
aku segera berhenti melakukan kerja2 menghasut aku.!

oke, kawan2.
bismillahirrahmannirahhim.
aku sangat risau .
sebab dua org kawan aku yang tak menggunakan email gmail untuk blog dye dh tinggal kenangan tanpa notis.
aku dh try change tp tk bole. cmne ni ? hmmm.

oke, surat rayuan kolej dh siap dan surat sokongan pun dh ade.
harap2 aku bole duduk kolej.
kesalahan aku bukan besar pun,
hanya susunan kupon tk kemas.
biaselahh aku, mana suke benda2 yg cantik pun.
hmm.
next time aku kena lebih teliti pasal kad merah kolej.
itu pun kalau dpt kolej -,-

oke, kemudian.
aku 28 ni.sad sbb mama ta dpt ikut hantar kite.

ape lagi aku nk bgtau keadaan aku ?

hah, barang belum sedia ape2 lagi.
keperluan asas pun belum beli..
tengokk lahh esok .

oke, aku dh clash dgn emy .
clash buat kali kedua.
aku d maafkan kesalahan dye, nak ulang lagi..
lantak dye lahh..
drpd ada boifren cm tu, lebih baek terus tkde boi kann ?
Party clash pun dh berlangsung semalam.
thanks geng truth or dare sbb meraikan dgn girang skali;D

Aku sebenarnye , tak seronok duduk uitm sbb suasana dye.
tapi aku suke kawan2 kat uitm, sbb dorang best.
skang, aku tk tau hati aku dh bersedia nk balek ke tak. ase mcm belum je kan ?

Oke,

last sekali,

Bismillahirrahmannirrahim.ya allah , permudahkan lah segala urusan Lisa Kamsah agar Lisa sentiasa dalam keadaan yang diredhai dan berikanlah keputusan yang cemerlang untuk diri Lisa bagi sem ini . Amin ya rabbalalamin

;)



Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan