click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

9 Mei 2011

beza memang berbeza




hai kawan2.

aku puasa hari ni . insyaallah sampai ke petang .!
cuaca sangatt bahang .!
tadi aku geram ngan beby , masa aku amek dye sekolah kann ..dye kann..dye kann..
BANYAKK TANYAA.!!

then aku baru ckp
"suke hati empo lahh , malas nk ckp dahh"

beby dengan selamber ketawe cakap
"hahaha. hepp.!hepp.!puasa, empo mana bole marah apu"

budak2 ..!! ase nk cubit pipi beby kuat2 sampai beby nages..haha.

Nak tauu dye tnye banyakk pasal ape ?
Pasal benda favourite aku yg tk banyakk bezanye benda tu..

1)Air Mineral Cactus.
Aku ni suke minum air mineral Cactus berbanding dengan air mineral lain .!
air ni paling sedap abad ni.!

2)Roti Gardenia Classic.
Aku suke roti gardenia yang classic ni.!!
tapi kat unimart mutiara.!!upss.!
aku lebih selesa panggil Koop mutiara.!! ase mcm sekolah agy kan, ade koperasi ;)
ade pun yg kecil.!!
itu pun 2 minggu sekali baru ada..baru ade.!! haishhh.!!
tapi aku tk suke roti di bawah ini..
utk pengetahuan anda,
roti di bawah ini adalah pilihan terakhir saya ;)

Kawan2 aku suke pulakk roti ni.
Okayy , aku bgtau perbezaan kedua2 roti ini ..
Roti classic agy manje kott.!!lembut.sedapp.!!

Kalau aku terangkan agy..
nty makin byk pertanyaan drpd beby .!
so, okelahh . bai semua.!
majulah makanan untuk hidup.!

;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan