click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

14 Mei 2011

i am talk about love




hai kawan2 ..
hari ni heppy sangatt yg tk tergambar.. ecehh .
ayatt . nk poyo je.
opss, sebelum aku bercerita lebih panjang lebarrr ..
aku nk wish kat semua blogger ..
selamat berajin kembali di dalam dunia blogger. hee~
semalam tak bole update,hihi..

wey2 , semalam kan ade budak ni dye kenal aku tp aku tk kenal dye ..
dye panggil nama aku ckp nk kawan ngan aku .
mak aii , mcm aku best pulakk kan . wekk ;p
dye mintak nom aku ..(laju benor, kalau ye pun mintak lahh fb dulu kann ? haha)
haisyyhh , aku kann . walaupun friendly serius aku ni pemalu .
mybe kawan2 tak nampakk tp hakikatnye aku mmg pemalu..
haha. jangan lahh tk terima kenyataan sangattt kawan2 sekalian .
seriusly lahh , aku memang sangatt2 tak bolehh ase nk menyorok ,
bile jumpe kawan lelaki yang banyakk tanya..
haisyyhh .. bole buat aku berpeluh2 weyy , ase nak nage
ss pun ade.. hihi.

Okay aku tak tau lahh ape yg buat aku hepy sangatt ni ..
malam tadi sri message aku ..
dye ckp, dye bakal dapat anak kembar.. aduii comelnye kawan aku preggy dah 5 bulan ..
tak sabar nk jumpe beby2 kembar tu ..hihi..
pastu2 , aku cite kat kawan aku tentang Sri dh pregnant..
Nama kawan aku tu Emy iaitu x-beby aku mase zaman mude2 dulu..
zaman sekolah lahh .
Emy ni kawan baekk sri jugakk..hihi
Lahh , gilerr basi cite aku.. upenye sri pun dh gtau Emy yg dye ngah preggy . .


Alaaa , then emy penah tanya aku
Sri penah ckp pape tak pasal dye..
aku pun mula lahh bercerita dgn jujurnye ..
"Sri penah ckp , emy tu baekk..kalau kawan ngan dye kau kawan lahh betul2 beby"
pastu aku pun jawab
"yelaa Sri , aku kawan elok2 ngan dye"

opss sebelum lebar agy aku ckp pasal emy ..
emy ni tk hensem tp suweet tu adelahh .
sesuweet budak2 bola.. hihi ..
ouh yaa, kawan aku sri tu kawen dgn budak bola gakk ..
bukan nak batak ngan budak bola tapi zaman sekolahh aku dulu ,
aku tgkk budak2 tak bola ni mcm menggelabah tet. sikit2 ckp pasal gigs.
engat aku minatt ?


Korangg tauu ? aku tk pernah percayakan lelaki ...
sebab ramai sangatt lelaki yg suke menipu ..
sorry kawan2 lelaki , ini hakikatnye ..hihi ..
haaa.. marah aku naa ? >.<
aku love kat lelaki jugakk.tk semua lelaki cmtu kann ?kihkih;p

Oke poin pertama .
Poin kedua untuk Emy.
dye ade ckp ape tahh , aku tk engat then aku jawab
"Jap nak kire, 16,17,18,19,20..,still tk percaya kat beby ?"

Mungkin 2 poin ni buat dye terfikir sejenak..
5 tahun kami berkawan walaupun pernah clash drpd couple tapi kami tetap baekk mcm dulu..

Tibe2 tnye ,
"Beby hantaran khawin bape?"
"ermm, taktauu..taktauu . g tanya mama, asal ?"
"ermm RM 10,000?"
"RM 12,000 kott(PADAHALL, aku maen petik je"
"huisyhh, beby dari dulu demand je"
"hihi , mane ade ikut kemampuan lahh . adoii dye ni"(PADAHALL COVER LINE ORG PANGGIIL KITE DEMAND ;p

Emy jenis tak kan say Love kalau dye tk love..
then
malam tu dye cakap
"Beby, I love you"
aduhh , lemahh doeee.!!!
aku pun supaya menjaga hati
"I love you too, three, four, five,six, seven , eight, nine , ten.hihi"

Okay lahh , aku bukan nk ferasan ke hape..
tapi kalau dh jodoh kite ta bole tolakk kann ?
walau aku anti mcm mana pun kat lelaki akhirnya aku kawan ngan lelaki and..
aku tetap akan bercinta, couple dengan insan yg bernama lelaki.

gedikkk kahh bayiberiman berkata2 tentang cinta.
aku ase mcm dh sampai waktunya untuk aku pandai bermadah cinta ..
hihi..

poyo lahh kauu.!!
anti lelaki tp kawan2 semua lelaki..hahaha .
okay , aku suke kawan ngann dak2 lelaki berbanding perempuan ..
sebabnyee, lelaki ni tk banyakk kerenah ..cakap sikit tk touching..
haa.. suke tk aku puji korang ? hahaha

okelahh, aku nk blahh.
love you man ;)

p/s : jgn slh fhm dgn aku..beby itu gelaran aku masa zaman persekolahan ye ..hihi

2 ulasan:

huziey anuar berkata...

kelassssssss gitu kann,,, :P

bayi beriman berkata...

kelasss repp gituu ..haha .. ;p ;p

secebis senyuman

Tajaan