click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

4 Mei 2011

Perhatian kepada semua yg giler games ;)



Hai korang semua .
Tak perlulah kite ke kelab untuk menghiburkan hati ,
sedangkan di rumah ,banyak lagi benda yang menyeronokkan .
Seperti contoh , bermain
games.!

yaa .! bermain games sesuatu pekara yang boleh menguji ketahanan mental dan fizikal ;p
haha
okayy , korang semu
a .!!
takyah lahh aku nk mmbebel panjang .!
games memang seronok dan mengkhayalkan ketika bermain .
kadang2 cadang maen untuk 2 jam..tapi s
ebaliknye berlaku aku akan spent kan time kadang2 hingga ..err..err..
over daripada time yg kite bajetkan tu .haha
sorry2 , aku mmg tk berapa menghargai masa kadang2 .
(sifat yg aku tk suke dlm diri aku , sbb aku BELAGAK dgn masa)
Okay2 , tersambung panjang agy pulakk .
senang cite , korang singgah lahh blog aku agy satu ni
untuk mengetahui information yg aku cuba sampaikan dlm blog ni tp tk tersampai ..sorry ;p

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan