click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

21 Mei 2011

Sinetron Indonesia




Wey tadi aku singgah blog si ketiak ungu ..
kawan baekk aku si fairy tu lahh...
haaa ..
aku ade terbace satu entry dye ni ..
memang lahh aku sangatt setuju iaitu ciri2 bg
cerita2 kat tv kann ?
hahaha.
oke2..
korang memang sedia maklum,
aku memang harammm nak tgk cite indon .
sriusly .. gara2 ade satu cerita indon yg pernah menghampakan aku .
KENAPA DYE HAMPAKAN AKUUU ???
haaa.. sebab nyeee.!!!!
naseb fairy dh share dulu ciri2 cite cmni ..

NAHHH...
ni yg ditulis di dlm blog fairy
CERITA INDON

- mate tuh, mate ! kalau takleh nak terbeliak lagi, tak sah..
- setiap mase kene zoom in muke pelakon2 ! konon nampak suspen, ayyooo
- kalau balas dendam, memang kaw2 punya ! tahap hantar jin laa, simbah asid laa
- heroin yang kene dera tuh, sure selemah lemah umat.. kene tolak sikit, kepala berdarah macam kene tetak
- tajuk cerita seindah indah bahasa
- sure ade mak, kakak, nenek akan jadi PEREMPUAN JAHAT !
- akan muncul belambak watak baru.. cucu cicit moyang
segala bagai keluar
- episod taknak kalah, nak tahap 1000-3000 episod =.='
- wajib ade percintaan 3 segi, 4 segi, 5 segi sume
- cerita hantu mesti kene tayang POCONG
- budak2 sekolah memang taknak kalah, dress up WAHHH
- wujudnya cerita2 tahyul (jin, gergasi, raksasa)
- AIR MATA MEMANG AKAN KELUAR BUKAN?
- penonton memang akan rase "aduhhh, pukul laa balik" "balas lah balik"


haa.. selain daripada itu ,
sebab benda bawah ni lahh aku nak post benda ni tawuuuu.!!!
dan akhir sekali..
ini adelah survey yg aku dh buat kat fb..


Oke, bai kawan2..
dan thanks utk fairy sebab tkyah penat2 aku cari ciri2 cite indon..
sebab aku mmg setuju dengan pandangan kauu .
Bai kawan2 ;)

2 ulasan:

Syafiq Rosli berkata...

hehe..cete indon semua sama je tau..

bayi beriman berkata...

hihi . tau tkpee . so kwn2 bwk berkembang otk tgk cite laen dri yg laen .hihi

secebis senyuman

Tajaan