click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

18 Mei 2011

Lelaki makan cili


Kenapa kecantikan lebih penting bagi seorang perempuan dibandingkan dengan kepintarannya??

Jawapannye :

Sebab lelaki yang bodoh jumlahnya
lebih banyak dibandingkan lelaki
yang buta..

Hai kawan2.

Tentu ada yang pedih melihat kata2 di atas .
Terutamanya LELAKI ;)
Minta maaf sajalahh kawan2.
Ini adalah kenyataan senario kehidupan.

Seronok betul maen fb ni ..
macam2 jenis page boleh join ..
tibe2 ade satu hari ni ,
issue di atas dibangkit pada salah satu page yg aku like...
ahaaa.
Aku rasa aku setuju lahh dengan benda ni..
Mungkin ade antara kawan2 yang masih tertanya2 tentang ayat di atas.
Yaa..pada mulanye aku pun tertanya2 ..yelahh , bukan senang nak ckp org bodoh sesuka hati.

Aku nak share lahh serba sedikit pandangan ayat ni dari sudut kawan2 yg telah aku cuba membincangkan ayat ni
hihi.ayat tk mcm terabur ;p

Okayy
kepada yang tengah tertanya2 agy ..

Ayatnye bermaksud camni
Ramai lelaki yang memilih perempuan yg cantik pada luaran namun bodoh pada akalnye.
Tidakkah korang terfikir bahawa kejadian ini sedang berlaku disekeliling

anda, anda, dan ANDA ????

Lelaki pada golongan ini adalah seseorang yang buta hatinye untuk memilih perempuan yg bijak pada akalnye, namun tidak sebegitu berupa pada rupanya.
ehh...korang dapat tak ni ?

Kalau tak dapat kemukakan je soalan kat shoutmix ehh..nty kite jawab ;)

Kepada semua lelaki dalam dunia ini..
Siapa yang makan cili dye lahh terasa pedasnye ;)

Nahh, senyumm sikit dapat lukisan ni .
;)

Buka minda kamu pula wahai wanita.
Lelaki hebat bermaen kata2,
hati-hati dengan mereka2 ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan