click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

31 Mei 2011

Hari Pertama Sem 3-DUA

Haaa, entry kali ni sambungan entry haritu-click-

Peringkat PERTAMA
"Kupon Universiti memang belambak sampai bermuka surat, kolej kenapa tak pegi?"
Diam , diam.
bile semakin beliau bertanya maksudnye, beliau perlukan jawapan
"Saya tak pegi 2 aktiviti gotong royong dan apebenda yg Jalinan Budi kot sebab masa tu saya balik, ade hal mustahak"
"Solat hajat?"
"err..err..saya rasa saya pergi puan"
"Mana?"
"haaa, ni.!!oke.markah awak bertambah 3"
"Ehh, ini kertas ape ?"
"Ni sambungan kupon aktiviti universiti ni Puan"
"Ouhh, banyak yaa."
Aku hanya senyum

Peringkat KEDUA
Surat ni awak hantar bila?
"Yang ni melalui faks,yang ini by hand semalam Puan"
"Masa tu awak letak je ke ?"
"Tidak ,puan. saya beri pada Encik Jasni"(Mujur aku dh tgk nama Encik tu kat board)
"Oke"

Peringkat KE-3
"Awak sekarang stay di bilik mana?"
"B160"
"Tidur macam mana ?"
"Okelahh buat masa ni, walaupun kurang selesa untuk masa seminggu ni"
"Mama awak takde bg toto?"
"Takde sbb hari tu, kite call dua kali, UPK cuma suruh buat surat, then engat buat surat dh faks than hantar guna tangan semalam boleh on the spot dpt kolej tp rupanya tk, sbb tu kami tkde prepared mcm tu semua"
"Ada gaduhgaduh ngan budak2 bilik tak?"
"Takde2, saya oke je ngan bebudak bilik tu,agypun tu x-roomates sy"
"Tapi kupon kolej awak ni sikit laa"(putarputar, goreng lagi.!!)
"Tapikan, kenapa ada budak tu kupon dye sikit tp dpt kolej, then kite tanya..dye kata bantuan JPK"(haa..nampak tk permaenannye kat situu?)
muka dye dh malumalu
"Siapa namanya?"
"saya tk engtlahh nama sebenarnye sbb pelik sikit, sy panggil dye *********"
kalau betulbetul lahh kann????kenapa tk tanya sampai dapat, part berapa,kos apa.
ini semua bergantung pada budi bicara kann ?
Aku sikit tk mrh kt budak tu sbb itu rezeki dye..
hmm, Tolonglahh berlaku adil dalam kerja.!
"Okelahh, saya akan cuba bawak di mesyuarat nanti kes awak ni, mungkin dengan alasan awak ni,saya akan letakkan di ranking teratas surat rayuan"
"Oke, terima kasih puan, Assalamualaikum"

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan