click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

26 Mei 2011

Satu keperluan


AKU TAK PENAH BUAD APE2 PUNN.
PALING PEMALAS AKU LAHHH.!!

Kenapa sampai ade org cakap mcm ni dlm dunia ni ?
Aku ase kannn.
sebab dye bengang,dye kesal, dye dah malas nak layan.

Ni pandangan aku jelahh.
kalau buat baik, serius mana penah org nampak kann?
kalau buat jahat tu.kau pejam celik terus nampak kann ?
manusia golongan yang penah berkata perkataan kat atas tu..
mesti biasa guna perkataan ni jugak

"ha'ah..aku mmg malas nak buad pun"

betul takk?

kalau orang buat kerja pun tak nampak, lebih baik tkyah buat kan?
tp dye bergantung kepada hati seseorang .
kalau org yg sabar, mmg bole tahan.
kalau org yg perangai cm aku,gelabah je. mesti cm nak hangin kan?
chill2.
aku cume nak bgtau semua orang ni.

SEDARKAH ANDA, SEMUA MANUSIA DI DALAM DUNIA INI,PERLUKAN PENGHARGAAN ?

*bersambung..

nantikan cerita serterusnya .haha

bai kawan2;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan