click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

10 Mei 2011

Heppy Birthday Tok Tetua ;)


Hai assalamualaikum member .ape khabar ?
cuaca sekarang panas kann ?
biasalahh , Malaysia dh menggunakan sistem sauna di seluruh pelusuk negeri .
Ini mungkin dpt mengurangkan kontreversi tentang menyalahk
an kantin menyediakan makanan yang tinggi kalori .
haisyyhh , perbetulkan kata2 mu itu wahai sekalian pengguna.
Sebenarnye ,makcik2 kantin kann .
menyediakan makanan adalah dikawal oleh guru2 .
biasalahh , benda ni berlaku kerana cikgu dan makcik kantin lebih menitik beratkan tentang kesihatan makanan untuk para pelajar .

ehh , korang faham tak ni ?
ayat aku mcm tunggang terbalek ke ?
kalau tk fhm , boleh tnye kat shoutmix kat side tu ehh . kang , kite jawab ;)

Oke2,
sebenarnye , hari ni aku bukan nak bercerita tentang tu je,
tapi aku saje memulakan cerita dengan current issues .
Okay kawan2.
hari ini , merupakan ulang tahun kelahiran atok aku .
AINI BIN HUSIN .
Umur atok aku dah 63tahun .
Atok aku garang .
Dulu mase aku kecil2 atok selalu bg hadiah .
Hadiah paling best atok bg
Basikal yg ada 3 tayar tu .

Ni lahh separuh para tetamu yang hadir tadi ..
hahaha. PADAHALL, semua anak, menantu, dan cucu2 atok .
Yang sebelah atok aku berbaju ungu tu mama aku.



Oke dan akhir sekali gambar drpd camera murah aku ..
TARAAA ...
Nie lahh atok dan nenek aku ..

Oke , Semoga atok panjang umur dan dimurahkan rezeki .
Bai ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan