click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

17 Mei 2011

Kongsi jelahhh

Hai kawan2 ..
Tadi aku g tengokk cite yang kawan2 duk update status kat fb ..
Oke , cite ni .okaylahh.
ehhhh , aku mana tauu kritik cite lahh weyy .
hihi..
aku kalau tk bosan jangan mimpilahh nk pijak cinema tuhh .
oke, pegi2..pukul2 .!
Cite kongsi , available .
aku dan adek2 4 org duduk di H1-H4..Ade ferasan ke aku tadi kat panggung 1.. haha ;P
cite Kongsi ni okaylahh . beby yang berlakonn kann .
ase, macam takut pulakk .
hihi .
bile tengokk cite ni ..
teringatt pulakk kat someone..
Nabeela Hashim mesti tauu sape ..
kalau sape2 yg belum tengok cite ni ..
korang tengok lahh weyyy ,
penghujung citenye tak menghampakan pun.
yang penting 1 Malaysia ..hihi.
Moral value untuk cite ni...
'Lu langsi ,lu mati'
cool betul.!
okayy . !!
bai ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan