click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

2 Mei 2011

Aku suke.suke.suke lahhh.!!!

hai kawan2 agy.!
hee~
korang semua .!!
buat ape tu ? hee.
aku nk menunjuk sikit ..
err..err.. kau ase aku belagak takk kalau menunjuk ?
ngee~
sorry2 .. aku bukan nak menunjuk .
cume nak share cite jelahh .!
sepanjang sem dua ni ..!!

kawan2 baekk , yang selalu lepak ngan aku .!!
ade bagi aku ..
ni ..ini ..dan itu ..
APEKAHH ?

TADAAAA...

Err..err..
okay.!!
hadiah2 nye adalah :-

1)Sliper bilik BARNEY
2)Patung adek beradek Pikachu kott..yang warna pink tu..
3)Angry Bird
4)Keychain Penyu yang tulis "KELANTAN"
5)Shawl Pashmina yang warna biru MUDE itu .

Okay mari kite bercerita tentang hadiah2 yg kiut ini ..

Nom 1)
Sliper bilik BARNEY itu dihadiahkan oleh Kak Tini Arora .
dye ni kos DBST ,dye NR.!!
okayy , dye hadiahkan benda ni sempena Birthday aku Pada 3 JAN yg lepass.!!
ecehh . cite mcm baru dpt je.!! hee~
dye beli ni sebab dye tauu aku suke Barney lahh.!
aku kalau dh homesick tapi malas nak balekk umah yg jauh , aku lepak umah dye lahh.!

Nom2)
Patung adek beradek pikachu kot yg warna pink tuu .
yang tu Beby Syakir yg bagi.!
comel mcm Syakir kann ?
warna pink pulak tu .
memang aku lemah lembut yg suke warna pink(tangan dibahu dan mata ke atas)
haha .
Syakir bg masa kat DK.

Nom3)
Angry Bird .
Kak Sue yang bagi..
masa tu kann. besday Kak Sue .!!
tp Kak Sue bg kite hadiah .. so suweet .!!
mybe dye nk pancing aku supaya jangan baling dye tepung kott..haha ;p
Oke , aku diberitahu ..
Kak Sue bagi aku angry bird ni sebab aku
sangatt takut dengan ayam dan burung.!1
yelahh mana taknye.!
muke dorang kan garang .!!
sikit2 mcm nak patuk.! haha

Nom4)
Keychain penyu .
Ni Rashid Rosman yang bagi ..
masa tu dye pegi aktiviti MSP..
dye ke Kelantan .
Rashid bagi after Kelas ape ntah kat SL ,hari Isnin.

Nom5)
Shawl Pashmina warna biru.
haa. yang ni Fairy yang comel bagi.!!
dye bagi masa kelam kibut buat assignment yg bole buat aku bengang tu.!Proposal lahh.!!
masa tu kat library .
err..err. Fairy , suh aku pakai , tapi aku tktau nk matching kan dgn baju yg mana .
kau jangan risau lahh.!
aku suke shawl .! baju aku belambak pulak kat rumah .. ade je yg matching nty ;)
tapi .. nahh .!!
Fairy .!! aku pakai khas untuk kauu .!
engat aku tk reti jadi Hana Tajima.??
tapi versi messy lahh.!!
sbb aklu tk reti sebenarnye pakai mcm tu.. maen cuba2 je.hahaha
Ouh, tapi khabarnye dari mulut orang lain ,
Fairy bg sebab ...
aku temankan putput buat proposal sorang2..
kahkah ..
BETULLL ke FAIRYYY ?

Ouh yaa.!
sebenarnye ade agy satu hadiah ..
emmm..
Coklat Cadbury yg Black Forest.!!
Beby Qiss >.< bagi.!!
tak sempat nk amek gmbr dh habis..haha ;p

Okay, kepada semua kawan2 yg bagi aku hadiah2 ni.
Thanks sangatt2.!!
you all cuweeetttttt ...
aku suke.!!
aku kalau org bg hadiah aku akan jarang gunakan..
sebab aku SAYANG BENDA tu.!!
maka , aku akan letak dye di Koleksi Hadiah2 akuu.!!

LOVE YOU MY BUDDIES <3
Thanks again.





Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan