click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

17 Mei 2011

putput tajima

Hai kawan2.
Leesa blogwalking ..
sorry arr, aku ni bukan rajin sangatt berblog ni, even korang selalu nampakk aku update.
aku akan luangkan masa untuk blog jika ade kelapangan je.
haa, tadi g blog putput tajima ;)
tengokk , ade entry dye yang menarik.
ecehhh , blog skang dh pandai mcm blog Haziq , bersuspen2 pada awalnye.
Haziq mana ? haa.. itu kena tanya dye lahh. sebab blog aku bukan gosip cintan haa..hee~
okayy ,
aku ade nampak entry dye merindu2..
hee~
tp , blog dye aku tk jumpe tempat nak komen , tkpelaa.
mybe dye tempahh entry utk masuk dlm blog aku kann .
hihi .
okayy .
ape nak aku cite pasal dye ni..
ermm.
okayy . first of all , aku tak suke dye paparkan nama sebenar aku ,
almaklumlahhh , pelbagai khianat dan hasad dengki yg be
rleluasa di internet skarang ni .
hee..so, aku cuma takut gunakan nama sebenar di mana2 dada2 internet social..
Lu langsi ,lu mati..hihi.

okayy2 ..
aku panggil dye putput tajima.
dye salah seorang gemokk aku jugakk .
gemokk ?means seseorang yang aku sayang lahh beby .
okayy . put seorang budak yang pandai ..ye pandai ..
gigihh.ye gigih .!!
biaselahh otak mude memang lahh masih kental..hihi.
put2 ni kalau dye pakai contact lens.. mak aihh ,weyyy ..muke dye mcm barbie doll.!!
kauu ade kawan cmni ? tkde kann ?(ayatt belagak yee kawan2)

ape agy aku nak cite hah ?
aku seronok lahh kawan ngan put.
haa,, agy satu aku suke ferangai put..
dye ni aktif..
aku ajak ke mana...
follow aje.. best2.!! tade lahh bosan asekk terperap kat bilik kann
?
ape ntah aku nak cakap lagi pasal dye ,
bagi aku kalau kawan baekk tu..semuanye yang baekk2 lahh .
susah nak menyebut segala perbuatannye..hee.
kawan aku mestilahh baekk.
Ouhh yaa.. put2.. sorry lahh sorry aku selambe tegur orang mcm tu .
kau malu ehh ? sorry again.
kau fikir aku nk hipokrit bile mtk sorry ni ?
hee.
untuk pengetahuan umum ,
yaa. aku memang peramah..ramah..dan ramah mesra..
aku ase masyarakat yg dh kenal aku, memang dahh lali kann ?
hihi..
haa. lagi , pasal dye cakap..dye sedih tade gmbr dye kat album 'wif someone' tuu..
haa.kann dh kantoi, culik gambar kat mana.
hihi..
gemokk ni kecoh betul..
aku baru je geledah berapa juta gmbr kite bersama dlm dunia ni..
malangnye, kite mmg susah amekk gmbr bersama..
mesti ade je yg menyelit..
kecuali, gambar masa..
masa ...family day tuu ..
kann dorang ta hadir..hahaha ;p ;p
oke, dan akhir sekali ..
aku heppy sangatt kawan ngan putri .
dye kawan yg rajin dan selalu menghasut aku untuk belajar ;)
terima kasih putri .
putri memang toughh hatinye..
nak tauu nama sebenar dye ??
ce kire..
One, Two, Three..
Haa.. kalau nak tauu nama sebenar dye g geledahh blog dye tu..
sebab nama sebenar dye kalau korang sebut mmg sebijikk mcm mengira dlm bahasa inggeris..
takyahh kire banyakk2 cuma perlu
One, Two, Three ..hihi ...
haa. tertanya2 ?
fadan muke korangg.hihi.
bai,kawan2 ;)

p/s: unYunggglahhh HZ(bukan Hanis Zalikha)
dahh tauu lebih sikit pasal putput ni ..
HZ , jangan lupe follow blog aku haa ;)


Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan