click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

8 Mei 2011

hadiah untuk mama


hai kawan2.
aku anak yg terakhir bg hadiah kat mama.
err..err.. sebab kann..
aku dh banyakk tempat ronda.!!
tp tak tauu nk belikan ape..
btw , tadi aku ade jumpe 1 kad hari ibu ..
bunyikk2..
tp , mama penah ckp ,
mama paling suke kalau dpt hadiah kad ucapan .
mama mmg cmtuu sempoii abehh .
hee~

Okayy2 akhir sekali ..


NAK TAU TAKK HADIAH APE AKU BG KAT MAMA AKU ???

TARAAAA...
sikat and card ..hasil tangan lembut saya yaa..hahaha

Haa, aku dh ckp , aku tk pandai pilih hadiah .!!
korang ta cayee..

hee. mcm kreatif lahh konon .
PADAHALLL.!

Oke , i hope mama suke .
;)

2 ulasan:

Budak Botak berkata...

selamat hari ibu kpd semua ibu di Malaysia...

Entry terbaru -> 10 Baju Pelik dan Kreatif... (",)

bayi beriman berkata...

budak botakkk : hepy mother's day utk mama awk jugakk ;)

secebis senyuman

Tajaan