click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

26 Mei 2011

Nokia 1100 tk pandanglahh weyhh

Comel tk gambar kat atas ni ?
haha. gedikk siott.!!!
tapi mmg comel pun kann warna ungu mcm ni.
warna mcm patung2 barney aku kt dlm bilik tu hah.!
ni jelahh satu2nye handphone yg aku ade..haha .
sebenarnye, dulu..masa zaman skolah.aku suke tukar2 handphone.
yelahh, mude agy kann.
org nak dye nak.mana fikir pasal simpan duit.
skang dh mude tu kurang sikit.
kenalah simpansimpan jugakk.
aku ase rinduu sangatt nk pakai handphone2 mcm ni.
sebab tulahh aku selongkar balek koleksi2 mude2 dulu.
lagipun.
aku ade agy 1 nom jrg guna.
nom kembor yg dihadiahkan oleh si bespren aku Nabeela Hashim.
TARAAA..
jumpe handphone ni tp hodohnye rupe dye.
pegipegi kedai,tukar battery and housing.!!
oke. cuncun tk warna ni ?
haha. sebenarnye byk agy warna housing yg cntikcntik.
tp aku malas lahh nk tamaktamak sgtt.haha .

oke,lahh. bai.!!
;D

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan