click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

30 Mei 2011

Hari Pertama Sem 3-SATU

Haiii.!!
semua orang tengah buat apeeee?
hihi.

Okay, mari kite bercerita tentang hari ini..
Pada suatu hari..
Opss.!! sebelum aku teruskan cerita aku nak bgtau kawan aku Si Mieka Ouderless tu dapat fast track.!!
so, dye pegi.!Lepas ni, siapa kakak senior atau abg senior badge Mieka yg baek hati bole bagi pinjam adek junior buku korang? hihi.
TAHNIAH Mieka (Mimi Atika Azman)!!
Semoga kau lebih maju.!!
Nanti boleh ganti tempat HEP KPTM dulu.kihkih.

Oke, kul 5.30..
Lagu Maher Zain berbunyikk.
Alarm aku lahh weyhh.!!
then aku matikan balekk.!hahaha.
Pukul 6.20 kawan aku kejut.!!dye dh siap sembahyang subuh.
Aku baru nak bangun dan mandi.!!
oke, kemudian tunggu bus pada Pukul 7.20pagi.!!
suweet sangatt.!
tunggu bus mmg lama.!!
Penantian satu penyiksaan tawuu.!
Oke.!
Dah bangun pagi tunggu bus.!dari semalam excited nak g kelas takann dh tunggu buat tktau kann?

lastlast aku tepun pegawai HEA.
"Assalamualaikum, encik.. bole kite dapatkan nom HEP?"
"Waalaikumusalam, nak buat ape ye cik?"
"Ouhh, minta maaf.Kite ni duduk luar tapi dari Kul 7.20 tadi tunggu bus tapi tade punn,so kite nak tanya pasal bus laa"
"Okok.."
"Berapa ye nombornya?"
"Takpee, saya yang akan bgtau"
"Oke, encik.Terima Kasih"

Pukul 8pagi..
"Assalamualaikum encik, tadi kite ade call yg ckp pasal bus tu, mcm mana ye encik? ade ke bus?"
"Ouhh, ada2 sayang, tunggu dulu yaa, saya dh bgtau boss dye tadi .hihi"
"Oke, encik.Terima kasih banyakbanyak"

Kul8.15pagi..
"Yeay.!!"(terlonjak2 aku happy nampak bus UiTM)
kawan2 kelas dahh asyikk call.!!eiii..rinduu tawuu kat semuasemua.!!
Oke, pacik bus UiTM, keluarkan kepala, tunggu kejap.!
aku pun menunjukkan Oke. tawu tk mcm mana?
jari telunjuk hujung ke ibu jari hujung.!ada 3 jari yg tinggal.!hihi.

Kul8.45pagi..
Bus sampai.!!
naeknaek
"Assalamualaikum pacik"
dahh duduk betul2 belakang driver..hihi
"Pacik, kite nk tanya sebenarnye mmg tak ambil hari ini , atau mmg amek lambat"
"Takde sapesape mohon untuk ambil kul8"
"Ouhh, macam mana nak mohon tu ?kite ta tau punn"
"Pegi kat NR"
"Ouhh, oke pacikk"

Hati sangat semangat pegi kelas maklumlahh duduk rumah sewa bosan beb.!!
Oke turun bus.!!
Call kawan
"Perlu ke kite naek DK lagi?"
"Perluperlu, semuasemua tengah tunggu Leesa"
"Yeay.!!okayy"
Mendaki kayangan seorang diri.

Sampaisampai
dorang tepuk tangan..
So suweeett perli aku.!!HAHA.
Sariza agy lahh.!siap buat pengumuman aku nak buat open house sabtu ni.
semua dh horey2.!!
siott je kenakan aku.!!
Tapi kann kawan2, aku tk marah punn.
Aku rinduu gilerr kat korangkorang semua.
Suweet kann?
aku sampai2 dh ajak turun pegi beli makan.
itu semua gara2 Gemokk (CidCid) nak makan.
so, ramairamai 1 geng pegi makan.!!
Rindunyerindunye.!!!
hihi~
After second kelas yg confirm2 nye tkde Lect kann.
Aku ,Kak Sue , , Rashid, and Kak Sue keluar.!
Tujuan Rashid? err.err..dye beli ape tah.!HAHA.
Aku, pegi bayar yuran sem ni lahh!
Takde hutang haaa.! ;p
Kak Tin?beli berus periuk.HAHA.
Kak Sue ?makanmakanan dan ambil barang drpd aku.! ;)
Ouh yaa.!aku ade pegi beli seluar jugakk ehh.!
Sedang beli seluar. UPK call.!
so suweet. Bonda nak jumpe aku.!
oke,lepas beli seluar.!!
terus pegi Sektor B.Sampai Kul 2 tawuu.!
tapi Bonda takde, dye suh dtg Kul 2.30.!!oke.baekk. rileks. nak buat rayuan kann,
MANA bole naek hangen.!!

Kul 2.30.!!
Lama jugakk lahh tunggu mereka mesyuarat pendek tu.!!
Oke, akhirnya, bukan jumpe ngan bonda.!!
dye bukak rekod drpd Part 1 kott.!!
haisyhh.!!risau,risau,risau sikit je,HAHA.

Dye ckp ape semua aku diam.
Bile dye tanya aku jawab.
Nak barang orang kann?
Mana bole hangenhangen.Tunduk je, time ni mereka di atas.so, follow je.
Maklumlahh duduk UiTM kann.
Oke..jum ikuti apa peringkatnya.!

Haipp.!!haipp.!!
mana bole.!! nantikan next entry.!!
bersambung

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan