click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

31 Januari 2011

sayu

hai semua org agy sekali utk hari ni .
aku baru tgk shout box aku utk beberape hari yg aku dh ta tgk ..
ishh , aku fikir nak blogwalking arr kan .
sekali yg aku singgah ramai promosikan hape2 tah kan ..
adoi , wey .. aku engat korang blogwalking kat blog aku bace entry aku , skali korang tak bace pun ,
just singgah and leave komen kat shout box aku utk org singgah blog korang . utk ape semua ni ?
not at all yaa . segelintir sahaja ni ..
kang salah faham plakk .
dh tak suke ngan aku .
hey , sorry yer , aku bukan jenis org yang suke cakap belakang ,
aku kalau tak suke aku akan cakap tak suke .
tapi ade jugak some of them masih membace blog aku walaupun tak leave komen ..
terima kasih kawan2 .!

harap maklum , entry ini bukan marah atau memaki hamun , tapi
ini luahan rasa sedikit pilu .
bye , love you all, bebeh

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan