click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

25 Januari 2011

curi mase

hey2 koranggg.! aku nak rush ni ..
tapi aku macam dahaga nakk bukak blog sebab aku ade cite weyy ..

hahaha
tadi , aku turun dari puncak kayangan utk pulang ke penjara Baiduri ...
then , aku singgah sebentar bukan bersama kitkat ..t
api aku singgah benteng je ..
beli air favourite aku ..
SIRAPP.! hee~
ni namanye bukan kedekut okay tapi merendah diri dalam tatacara makan minum ..
huhuhu ..

then , tadi aku nampak ade si makhluk ,salah seorang egawai penjara kat sini lahh ..
makkk aihh , style baru doe .!!!
pakai shawl gakk , tanak mengalah ..
hahaha .. ADE AKU KESAHHH ?

so,
aku yg belagak ni buat lahh muke angkuh atau lebih mesra ayatnye ,
aku pure2 ta nampakk dye lahh ,
sebab aku malas nak buat sen
yuman ta ikhlas untuk die ..
wekkk .!

dh blah dari kedai tu , tgh jalan2 tibe2 kak sue cakap tadi ,
Si pegawai penjara tu dukk pandang je akuuu ..
hadoii ..
dari awal aku lahir agy ,
mak aku cakap jgn bersangka buruk terhadap org lain ...

so, aku nak bgtauu semua orangg ..
Kalau JPK pandang akuu tuu .. ehem2 ...
walaupun ayat aku nak kuarkan ni agak angkuh belagak mcm DIVA FOFULARR
auwww .!

koranggg ...
aku selalu bersangka baekk je terhadap org lainn .

aku anggap dyeowg pandang aku sebab nak tiru styleee akuu lahh tuu ..
almaklumlahh , dorangkann selalu teruja cara aku berselendang ..
tu yg dye ubah stylee .!
auww, nyahh .. kalau dh cantik tu , cantik lahh jugakk .
tkyah nk tiru2 style gwa.!!

kalau nakk tau lebih details ,
jgn lahh usha2 dari jauhh , mai dekat belajar pakai selendang ngan aku .!

sumpah aku ta kedekut ilmu .!
kepada pembaca yg dh nak terburaii isi perut .jangan tahan2 sebab aku mempersilakan korang muntahh ..
almaklumlahh , entry kali ni masuk lif tekan sendiri naek tingkat 4 dan terus terjun ..

Jangannn nokkk , mampos kangg tak masukk syurga kalau bunuh diri .
okaylahh , aku nak ready utk next class .. muahmuah . byeee koranggg
berlalu dgn buang ase geli2 sebab tadi taip entry ala2 gedikkk .manje yekyekk ..wekkkk.!


walaupun aryni aku agak selekeh, serabai sebab bangun lambat2, almaklumlah..
buat assignment sampai 2 pagi
..eheh di sebelah saya adalah bakal JPK next sem yg tercalon ..hahaha ..
-fyquearara-

Aku harap kau adalah Jpk yg aku idam2kann selama ni ;p

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan