click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

28 Januari 2011

bazir mase lah wey



Hai , kepade semua yg belum tidoe mcm aku ni.!!
aku baru lepas blogwalking ..
then aku terjumpe satu website ni ..
dye bgtau care2 utk korang buang mase ..
ni ala2 perangai setan sikit lahh nak bazirkan mase cm tu je .hee~

berikut adalah laman2 yg bole membuang masa


1)Paper Tissue
kau roll jer tisue tu sampai lebam.!


2)Screaming bean
kalau kau ase bengang ngan musuh kau , kau tenyeh je kacang tu ..
kacang itu ibarat musuh kau lahh , kire kacang dh lupekan kulit.hee~

3)Game kuda
ni ape tah name dye.
kauu tekan je 4 minatang ni .. then , ade mcm bunyi ...
sangatt comel ..!
aku suke .!
korangg mcm mana ?


p/s : Selamat tertidoe selepas melayari link tersebut ;)
and aku just amek sikit je game yg aku minat oke ..

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan