click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

27 Januari 2011

halo2 aje


wey , korangg .! aku nak story ni weyyy ...
aku bukan nak kutok lahh kan , tapi aku mcm tak bole nak blah sgtt .!
ni cume luahan hati aku oke ,, bukan segmen kutok mengutok ..
aku sangatlahh tak suke 1 blog ni ..
tapi aku malas nak mention ..
walaupunn itu blog dye suke hati dye ..
sbb ni blog aku suke hati aku ..
aku cume nak cakap yg aku tak suke blog dye sebab gilerr belagak cite dye ..
tapi tadi aku saje busy body singgah blog dye jap ..
entry baru2 ni,
dye ckp blog tu bukan diri dye lahh , hape bende lahh .
aku memang dh lame tak suke budak ni ,
sebab dye penah sound aku kat fb ..
pasal aurat kann ..
ape lahh masalah dye nak tegur aku kasar2 kann ?
skang ni , aku tgk blog yg dulu rahsiakan muke dye sebab menjage aurat ..
dh terjojol weyhh ,
kua gak muke kauu !
hamekk , kena batang hidung kau sendiri ..
laen kali diri sendiri tak betul , jgn nak bajet alim sound tempek kat aku ..
mulot kurang ajar , tade insurans .. mimpi jelahh nk tego aku ..
kalau perangai lebih kurang aku , jgn nak bajet baek depan aku ..!
Faham.!!!!
Khas utk kau yg bernama M.!
taktauu lah kalau kau stalker blog aku ..

ade aku kesahh ?


k, arr .chows .all ^_^



Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan