click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

1 Januari 2011

hey guys

haiii semua ..
hepy new year ;)
'ape azam baru kau ?'
ni soalan favourite mereka2 bertanyakan kat saya .. juga kat koranggg kan ?
hee~
oke , aku jawab skang .!
azam baru aku , nak jadi budak lebih baekkk ;)
bukan skang tak baekk ..
cuma nak lebih baekk lahh ;)
oke ,, aku baru sampai scotland ..
mendarat pas zohor (waktu Malaysia)
aku dapat satu bilik dengan senior je ..
tgk lagaknye , wing aku memang takde dak sem 1 or sem 2 , but wallahualam lahh ..
aku dah berjumpa ngan pka and yana ..
oke , lahh .. tu aje ..
aku nak sambung lepak ngan doranggg ..

sumpah .!
aku sgt2 rindukann family aku.!!!!
aku mesti usaha lebih tahun ini .!!!
sayanggggggggggggggggggggggg keluargaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ..rindu , rindu.!!!
jumpe agy <3

kepada semua , jgn lupe birthday saya 3 january ini.!wee~

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan