click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

4 Januari 2011

ape punye manusia mcmni .. Part 1

hai semua orangg ..
saya sangat penat dan mengantuk hari ni ..
kelass tak macam banyakk .
baju aku belambak agy tak basuh ..
okay , aku memang sangatt suke kelas banyak2 ni .lalala~
okay , hari ni sepatutnye aku memang tak larat nak update blog ..
hopefully , berjaya lahh ye entry kali ni .. apekah ?

aku cakap tak bole update tapi aku update ..
hmm ,
ape yg buat tertarik2 nak update blog ..
1stly tadi tgahari aku ade gap jap ...
then , mcm biase lahh ..
aku online fb and blogwalking ..
hidup aku sgtt ta best d kampus ini .!
sedang aku berjalan2 d wall member2 aku .
tibe2 , kawan aku sorang ni .. tgh bengang sbb ade blogger laen cite pasai dye kat blog ..
ishh , aku pun g usha blog yg story pasai dye tu ..
aku ase ni first time aku jejak kaki kat blog yg suka mengutok blogger tuu ..
tak salah kalau dye tubuhkan blog tu utk mengkritik blogger tapi tolong lahh jage adab berbudi bahasa tu .. bukan nye , blogger lain tu ade menyakitkan hati kau yg kau nk kutok org lebih2 ..
bagi aku selagi , org tak kacau hidup kite jgn lahh kacau hidup org ,,
ni sampai kau kacau member aku jadi masalah gak pade aku tauu .!
oke , kau buat org sekeliling sakit hati , hati aku pun turut sakit ..
ade kau kesahh ? memang kau tak kesah .. sbb kau tak reti hidup dlm dunia keorangan ...
lebih baekk kau duduk dlm hutan lah wey .!

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan