click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

4 Januari 2011

ape punye manusia mcmni .. Part last


mai .! bukan senang aku nak maki percuma untuk orang .!!





weyy ,, aku tak penah buat2 entry ade part2 kann .. aku hari ni memang bengang gilerrrr .!!! setan betu babi lahanat anjing kat sini .!!! aku mmg susah nak bg free makian kat org sampai tahap aku panggil anjing ni .!!! setan kan ? kalau tak puas hati ngan aku bawak aku naek court uitm yg kau kata gahh sangatt.! wtf lahh wey .! tade masalah ta bole selesai .!!! kau ckp belakang2 pasai aku apehal ?? nenek kau bagi aku makan ke ? setan betul babi mcm kau ni ..! ade jawatan tapi pangai semua mcm sial ! penuh dgn hasad dengki .! patot pun kau trauma pakai tudung .. dah tu sem ni kau pakai tudung .. engt aku pandang kau dh baekk tauu .! upenye kat hati kau tu penuh dgn sarang ... hasad dengki .! dendam .! tu semua sifat setan kau tauu ? aku yg tgh bengang ni pun pangai setan .. tapi sape tak ngamuk weyy , 'sarang tebuan jgn d jolok.!!!' aku kalau agak dh cm tak bole blah ngan kau , aku bole buat mcm2 utk puas kan hati aku tauu semua setan lahanat anjingg.!!! kau hengat aku hamakk sangat ke ngan kolej ? mak bapak aku masih mampu nak biayaa kehidupan aku lahh .. bukan cam kau terhegeh2 mohon ptptn ...! kalau status aku anak yatim punnn, nenek kau kesahh ke ? ayah aku meninggak sebab accident lahh , bukan meninggal sebab kena hukuman mendotori .. wahai sekaliann syaitoonnnn .!!!! kau suh aku fikir dulu sebelum becakap .. kau tu dh cukop berfikir ke ? sini semua batak jawatan ke hape ? first time dapat jawatan ke hape .!! dasar perangai syaitonnn .!!! dh arr , kau belajar bijak masuk u ..tapi kalau hati kau tuu penuh pangai setann ..jgn mimpi lahh , kau nak senang hidup. !!! kalau tak puas hati ngan aku ,,, face to face lahh .. tapi face to face ade care okay .! kau proffesional buat care proffesional .. selagi bukan nenek kau basuh berak aku .! kau shut up forever tentang life aku .! dan goodbyeee babisetanlahanatanjing ..semua yg keji2 semua kauu .! i hate youuuuuu very much.!
tidoooo agyy baekk drpd ckp pasal org .!
so , byeee .. esok kelas kul8 .!grrr .!

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan