click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

28 Januari 2011

menangis



hujan lebat di Makkah Al-Muqarramah


hai semua orangg . d waktu pagi yg dingin ini ..
aku sedang mengenangkan hidup sendirian di pinggir kubor cina ..
apekahh ?KUBOR CINA ?
kalau nak tau , pegi UiTM Segamat sendiri ..
Wahai kawan2 ku sekalian yang berlagak sebab balik hari ni ..
aku lansung ta nages lahh ,korang balekk arinyy ..;p
korangg , nak tau takk ..raining away~


Segamat asekk menangis jer tak berhenti ..yelaa ..korang balek kan ..
tkpelahh , biar aku teman kan segamat kejap utk hari ni ..
itu pun kalau aku bertahan ..begini langkah2 utk bumi kite menangis yer


kalau tak bertahan , gamaknyerrr ...aku pun terpaksa lahh buat segamat bertambah sedih ..
ehh , tapi takan lahh aku sanggup nak tgk segamat terus menangis ..
skang aku tgh risaukan baju aku tk kering ..
I LOVEEE UiTM Segamat .!
Salam Satu UiTM Sentiasa Dihati

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan