click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

28 Januari 2011

Ape yg korang taktauu ?

hee~
hai semua orangg ..

ape yg korang tak tauu pasal kite ?

KENAPA ?????

1)aku cium tangan org mesti kat pipi atau dahi ..?

2)aku tak suke suprise..?

3)aku tak heran aku takde couple..?

4)aku selalu berjalan..?

5)aku tak suke sunyi..?

Jawapannye adalah seperti berikut :

1)yelaa , aku nk yg first aku cium tangan mak mertua aku nanti
(ibu kandung adalah sewajibnye menjadi yg pertama dlm segala hal ye , puan2 dan tuan2)

2)yelaa , aku memang tak suke bende2 terkejut2 ni , tempah heart attack je weyy ,
tapi selalu, kalau org buat suprise utk aku , aku layann je~
tu tanda appriciate aku kt dorang ..ye arr,
bukan senang nak plan something tauu.!

3)mcm mana aku nak heran sedangkan korangg agy tak herann ..hee~

4)aku suke berjalan sebab best lahh wey , baru tau dunia luarr .hee~
ayat nak poyo di sini.

5)aku memang tak suke sunyi sebab bosan gilerr ..
kalau aku belajar pun , aku suke kat tempat yg memekak ..
tapi kalau aku menghafal , tolonglahh senyap..!

p/s:sorry,tade picx

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan