click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

10 Januari 2011

cube buat ayat jiwang ..

salam pagi yg indah ini .. di dalam kedinginan , aku seorang diri selepas tahu ketiadaan kelas . setelah selesai membasuh pakaian , meja study aku , berhadapan dengan bilik jiran seberang ... suasana cicipan burung sayup kedengaran . hari ini baru aku perasan bahawa d seberang sana ade 1 ekor kucing tidur di atas box air-cond ... tk panas ke ape ? dh laa tingkat 1 ... menempah mautt sungguh..

hahaha , okelahh .. agak2 aku ade bakat ke berjiwang begitu ? ahhh .! ariny sebenarnye aku nk ckp sikit laaa .. malam tadi ,Kolej Sektor A(kolej lelaki) ade MTU .. atau nama panjangnyee , Malam Tautan Ukhuwah .. tapi aku tak rase pun bende ni seperti Tautan Ukhuwah malah bende ni Malam Permusuhan Ukhuwah . okee, let's i start the story ... MTU ni adalah hari mereka mendengar suara rintihan pelajar2 .. cewahh . tapi masalahnye , bile org suara kan .. dorang cume jawab soalan utk keselamatan dorangg .. dan nty habehh MTU , segala atok nenek jawatan kuasa maki hamun org , perli org ..! hape ke proffesional ke ni ? then , doranggg akan anti- dengan org yg bersuara tu sampai lahhh MTU akan datang,akan datang , dan akan datang .. apekah ni ?

lepas tu , aku nak ckp agy satu bende lahh . semalam ade sorang dak senior ni cakap, dye berhubung .. kirenye HEA suh jumpa HEP.. HEP suh jumpa HEA .. jadi dye nk jumpe sape ? adekah tangga antara HEA dan HEP ? ADOII.! ni semua kes record management yg ta bagus .. memalukan kos aku dan kawan2 aku je beb.! dye suh dtg esok
itu semua alasan
sbb detail pasal budak tu tk jumpe ..
kess kess .. ape2 punn aku nak cakap ... buat yg terbaekk lahh kalau betul cari rezeki yg halal ..

oke , chows ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan