click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

2 Januari 2011

bangun pagi gosok gigi

haii semuaaa ..
mulakan hari mu dengan senyumannn ;)senyummm lebar2 ;))))


cewahh .. ayat aku .. auww.. auww ..
aku bangun pagi .. bilik aku sgtt sejukk ..
mungkin sbb aku gune cadar 100% cotton .
hahaha .. poyo je lebeyh .!
aku call mama ta ankat ..
ermm , aku belum sarapan .. sbb belum lapar ..
pika ajak makan pukul 2 ..
aku on aje ..
kak sue baru sampai kampus ..
jap agy aku engt nak g jumpe dye jappp ..
aku dapat roomate pendiam ..
kawan aku hanyalahh pc .. cewahhh~
;p
wing aku semua senior .. tade junior punn ..hmm ..
terasa diri ini begitu kecil di sini ..
PADAHALL...
memang kecil pun kann ?;p
ouh , yaa .!
mama aku sangatt mm\beri galakan terhadap blog ..
siap bagi idea agy nakk cite pasai ape kat blog ..
thank youu mama ..
BUT .!!!
'pelajaran jangan dilupakan tauu.!'
pesan mama kepade aku .;)
aku ta sabar nak tunggu esokk .. 3rd january ...
sebab bole jumpe kawan2 kelas ;)
ouh yaa .! lupe nak cite ..
semalam kann . aku teman kawan aku pegii bank ..
mcm biase lahh , dye menyucuk duet dan aku pegii berak kat toilet vvip kat bangunan admin ;)
then , mase balekk kann wey .!!
sumpah aku terkezutt gilerr babai bukan gilerr babi okee ..!
tengah jalan2 tibe2 dua org mamat ni turun drpd tangga batu caves .!!
aku tgk muke budak yang sorang tu tak berkelip ...
sebab muke dye mcm arjuna .!!
nak tego tapi segan lahh , takut salah org kann ?
tapi naluri aku ckp bukan dye ;)
weyy , korangg .
aku ase budak tu dak PD sem ni laa ..
hensemnyerrrrrrrr.... ase nak pegii kawan ngan dye wey .!!!
tapi siapalah aku ni ..
cewahh, merendah diri;p

oke lahh , kawan2 sekalian yg sedang bace ..
dh zohor ..
jum kite bersembahyang sekejap ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan