click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

11 Januari 2011

Bahaul Day Johor ;)

hai2..semuaa orang dlm dunia ni ;)
hari ni Johor cuti ..
Hole day...
yg tajuk atas tu org banjar faham lahh leyyhh ?
hee~
jangan lahh nak jeleshh yerr .
okee .
malam tadi aku tak update blog sebab aku balekk lambat beb .!
biase lahh aktiviti uni ...
iaitu MPKP ..
Malam Pengenalan Kelab dan Persatuan .
Alaaa , aku dtg nak tgk PAC punye perform kann ..
Performing Art Club (PAC)
sekali hampeh beb tunggu 3 Jam ..
soyall betoi ..
perform same cm sem lepass .
next time aku malas g dh ..
grr.!
...
malam tadi aku tidur lambat .. hari ni bangun lambat ...
dh tentulah aku berselimut babi ..tak sembahyang subuh plakk ..
tempah neraka betoii .
okay ,
aku nak cite hape ni ?
bangun2 tidoe ...
aku mandi2 then pegi makan .
then lepak ngan pikaa ..
dapat game baru ..
kemudiann ,
aku msg dgn syamil ...
syamil tak sihat hari ni ..
dye selsema ..


okay2 ...
aku sebenarnye bosan gilerrr ..
tade cite dan tak tauu nak buat ape ..
tadi , ade salah seorang senior bilik aku tanya
aku ta dapat kunci kerr ..
hadoii ..
WTH?
aku tak kunci pintu selama ni sebab kak wana belum bawakk kunci lahh cik kak oii ...
oke2 , Leesa jangan nak emo ... dye tnye je ..huhu

heh ,
weyyy ..
ade satu berita yg aku nk cite ngan korangg ..
Aku jadi kelas rep ..
klaka kann .. ?
budak perempuan yg ganas , hidup ala kadar , sempoii ..
tibe2 jadi kelas rep ...
hadoii ..
mcm mana lahh ..
dh lahh tk reti speaking english ..
tawakal2 ..
berjumpa ngan lecturer sana sini ..
walaupun korangg nampak jawatan ni biasa je dlm universiti tapi hakikatnye .. berat tauu tanggungjawabnye ..
so , i will try my best ;)
berkhidmat utk kelas dengan ketua bersifat friendly ;)
yeahheee ...
gudbye all ..
nk g sembahyang asar ...tegas kahh aku ? hahaha

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan