click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

12 Januari 2011

hyper

kalau handphone cmni kat MALAYSIA .. bahaya weyy ..

haii kawan2 ..
saya mauu story nii ..
malam tadi aku mimpi ngeri beb .!
tak penah aku mimpi sampai ke pagi ..
hadoii ..
cite nye pasai mama aku pilihkan bakal menentu weyyy ..
lelaki itu berupa , kacak dan bergaya serta mewah ..
feewitt^_^ pakai kereta sports merahhh menyala beb ..
pehh , package memang ade...
kenapa aku tanak kann ??
mak aii weyy ,,
aku tanak ngan dye sebab satu je ..
perangai dye yg mcm ala2 que haidar dlm cite Lagenda budak setan ..
kejam masyaallah .. dye sanggup buat ape je ..
dan akhir cerita itu ..
aku dh ta engat ..
tapi aku mcm aktif doeee.! atas katil..
yelaa mimpi tu mencabar ..
elak sana sini ..
kauu org tauu ? mcm maen game lawan2 ..comelnyee .. si kecik ni kena tembak ngan pistol air ;)


pchuii..pchuii<
oke ,lahh weyy ..
aku penat nak sembang dahh ..

tapi ..
kenapa aku mimpi ni ?
adekah sebab aku terlampau tk percaya ngan lelaki ..
atau aku terlampau rinduu kan budak ni ?nama budakk comel si gigi rongak ni ..
HAIKAL ;)


haikal and adek nye hani ;)
comel kann ?
i miss them so much ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan