click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

13 Januari 2011

gilerr tk penatt




ya allah, ya tuhankuuuu .. kepala hotakk aku tak suke hari ni .. penat nakk mamposss .! bangun pagi2 pegi kelas CTU.. dh selesai kelas CTU , aku pegi lahh teman si Yana .. pegi drop subject.. then g makan .. lepak bilik japp .. then kul 12 ade kelasss ... sampai kul 4 .. bapakkk penatt weyy .. kelas jaohh nun d kayangan sanaaa .. dh arr bangunan punye besauu tade tempat sembahyang .. .!!! dah abeh kelas BEL.. aku g uruskan cik illa punye kelas .. but ta dapat plak sbb.. seriusss aku kejar masa sembahyang ..kul 4 lebihh baru dpt sembahyang zohor ... adoii .. then terus smbhyang asar ... dan pegii ko .. sekali sampai kat ko ... bangang betull.!!! tuan penasihat plakk tade.. soyall .!! engat aku suke ke naekk bangunan yg rendah nak mampos tu.!!!! thenn aku balekkk .. akak kedai benteng pun ckp muke aku muke budak penatt . hee~ ape takk penat kann .. janji ape kalau penasihat pun dtg lambat ..!!! grr.! oke , then tadi adelahh HARI TERSASUL SEDUNIAA .. cehh.! padahal bukan sedunia .. aku sorang je .. tadi aku nk panggil rashid then tersebut nama Syamil.!! What the hell mulott aku ni .. bikin aku malu je .. dh lahh kuat aku ckp .. then ngah chat tadi nk ckp fairy tersebut rashid .! ni kes giler .. kalau hanif bgtau syamil.. mamposs aku .!!! oke ,leesa .. rileks2 .. kau penat kann ? pegi mandi .. dan bole rehat sampai esokk .. yeahee~ ;) pas tu mlm g bilik kinah rendam kaki dgn air panass ..;)
tuuu diaa .. wartawan kelas kami tgh bertengkarr ..huhu~

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan