click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

3 Januari 2011

3rd january


haii , semuaa .. today is my birthday ..!
hadoii , mcm biase hari lahir pastinye hari pertama kelas ..
korangg ..
aku ade pekara sedih nak ngaduuu.!!


'nak tauu takk .. perkara baru .. malaysia nak buat pelajar ipta mcm luar negara .. 4bulan belajar , 4bulan cuti .. tk rase mmbazir ke ? bile malaysia nak maju kalau semuanya lambat ? aku nak abeh kan diploma ni cepat2 .. hadoii ..
kenapa buat mcm ni ??'


sayanggkuu , Malaysia yangg indah damai dan makmur .!
kenapa buat mcm ni ?
abeh bile mase kami nk berbakti pada parents ?
bile mase nak khawin ?
bile mase aku dapat bel i kereta ?
bile mase aku dapat kumpul harta ?
dah arr , semakin canggih dunia , semakin pendek jangka hayatt .!
hadoii , takpelaa .. aku simpan hasrat utk masuk syurga jelaa ..
oke ,lahh .itu aje .
kelas pagi tadi batal .
kejap agy kul 12 ade kelas agy ..
kes ..kes ..
org nak dye pun nak jugakk .!
cube buat cara lain , yg bole mempercepatkan kemajuan ..!
aku pun tak tauu lahh ,
orang cakap selalu tangguh kerja susah nak berjaya ..
jadi,kenapa perlu ta ngguh belajar ?
kenapa perlu memperbanyakkan utk merehatklan otak .?
nanti pelajaran punn banyak lupa ..
mcm mana nak melahirkan pelajar yg berkualiti ?
hadoiii ...

oke ,lahh ..
wait and see je ..
majulah idup utk ke syurga ;)

aku merungut bukan sebab ape ..
kerajaan buat mcm ni pun mesti ade sebab kan ?
tapi sebab ape ?
hmm ,
aku bukan ape ..!
aku nak abess cepat2 sebab aku tak seronokk duduk segamat ..
kalau nak buat mcm tu pun tunggu lahh aku degree ..
dh dekat ngan family aku ..
muah muah ;*
malaysia ;)

sorry ,if aku terkasar bahasa ..
ini cuma luahan hati aku..

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan