click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

1 Februari 2011

bye gigi


haii korang semua ..
kalaulah kawan2 ferasan status wall fb aku
mengadu kesakitan gigi ..
hee~
tadi aku baru lepas cabut gigi geraham kesayangan aku ..
sakit gilerr.
so, skang aku dh rongakk d hujung ..
malunyerr ..
tadi mase aku cabut gigi ,
doc ta bg adek aku amek gambar ..
hmm, so .. tak dpt lahh share ngan korang ..kire aku cite pun oritee kan ?
sekali dye bg ubat kebas , inject sana sini , lebih kurang 5 inject dlm mulut ni ,
pehh muke aku tk mcm menahan kesakitan gilerr2 plakk ,
mase doc tu panggil kali kedua ,
aku ckp sakit .. maksudnye tak kebas semua agy lah kan ?
sekali, dye nk inject agy ..
aku terus ckp ..
"HAH??? Inject agyyy ?"
sumpah sakit weyy ,
pastu doc tu ckp, sikit je ..
okey , aku pun menahan ..
dan bermula lahh agenda...
playarkan gigi aku ..
auchhh.! sakit gilerr.!
menggeletar lahh tubuh aku weyyy ,
dan , done.!
sudah by by gigi sakit ..
hidup aku kini sebagai seorang rongak d hujung ,
semuanye berharga RM70.(perlu ke sebut?,belagak.!)
kalau ,kat klinik kerajaan .jgn harap lahh , aku dpt cabut ..
kesian aku, gusi dh bengkak ..
baru nk g cabut ,
mana taknyerr ..dh kes menggangu tidoe aku beb . hee~
oke, lahh .. darah masih deras ..
by by..

2 ulasan:

Arenyss berkata...

sememangnye kalo g dentist,knpem gigi akan saket,buat la apa2 pon..scaling ke,braces ke,cabut ke..(T__T)

bayi beriman berkata...

yelaa awk . sakitttt.huaaaaa (T,T)

secebis senyuman

Tajaan