click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

11 Februari 2011

secebis senyuman

hai semua org ..
takan semua benda aku nak cite dlm ni kan ?
btw , aku nak bg tau korangg tadi aku ade terasa hati ngan sorang member aku ni
tapi takpelaa ..
dye tu kawan baekk aku ..
nak terasa hati .. sekejap2 je yerr Leesa .!
takyahh nak terbawak2 sampai ke padang mahsyar .!
pastu tadi aku chat dengan kawan aku agy sorang ..
then aku hepy balekk ..
kan aku dh ckp , dye sorang je yg bole buat aku hepy dengan cepat .!
tak payah aku mentionkan lahh sape dye ..
tapi , walaupun dye seorang yang kasar tapi dye adalah kawan yang mampu buat aku sentiasa gembira .
Alhamdulillah sebab Allah menemukan aku dengan dye ..

Lihat gambar ini ????
Lapar ye ... pegi lahh makan wahai sekalian pembaca ..hee.
itu saje... sorry sebab entry kali ni agak berahsia ..
mungkin kawan2 yg rapat dgn saya and pembaca2 yg setia membaca blog aku..
tau , kisah d sebalik tomyam ;)

"Persahabatan yang kekal adalah bermula dengan hati yang tulus."


Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan