click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

9 Februari 2011

pandangan aku tentang BB..





Hye semua orangggg dlm dunia ni ;) korang semua ape khabar ? sihatt ? bagusss.! i love you all . you all love aku takk ? hahaha .. kalau tak love pun tkpe aku tk kesah .. yg penting .. you all sudi nak singgah sini .. membace cerite2 aku .. hee~ ehhh , tadikan ..aku pinjam blackberry kawan aku ... (nada batak2) PINJAMMM okayyy ;) then , aku saje lahh update status wall kat fb .. hee~ percubaan yg berjaya mengonline fb menggunakan BB.. bukan BebyBoy.. tapi BLACKBERRY youuu all... woot..woott..ehh , itu bunyik yg si encik fairy ketiak ungu tu buat kat status wall dye semalam.. ..haisyhhh...!

okayyy ..PANDANGAN AKU terhadap BB
  1. aku memang sweet nampak kaye bile berblackberry
  2. aku sgtt suke keunggulan application d dlm blackberry itu.
  3. daripada aku pakai blackberry yg kecil buttonnye itu , baekk aku hempas saje..!terseksa nak menaip nyahhh .!!
  4. agypun , aku tk suke bermewah2 sgtt ni ..hee~
  5. aku memang tak suke lahh gune blackberry .!
thanks kak putput bg try gune ;)


ape gadgets yg aku impikan ??
  1. ipod woiiii .!!
  2. iphone (tp hanya impian saje okayy)
  3. sony erricson x-peria ..
itu lahh , impian org yg tak suke bermewah2 mcm aku ..hahaha .. oke,lahh wey .. aku nak g kelas BELL ni .. almaklumlahh , aku memang suke g kelas . muahh . love you all .. nanti ade mase aku update agy..



pakai 3310 bagus .. kau hempas bape puluh kali pun bertahan duit kauu ..

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan