click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

2 Februari 2011

belagak selalu rugi

assalamualaikum w.b.t sidang hadirin yg sy hormati sekalian .
hati aku panas lahh hari ni , bukan pade korang tapi pade seorang manusia yg berpangkat.!
serius , aku memang bengang dgn pengetua salah sebuah skolah berasrama penuh daerah Kuala Selangor .
aku tau , dye dpt anugerah Guru Cemerlang .
sorry , aku tak tau org buta mana yg pilih dye ..
lansung kurang ajar .
tade adab .
bole ckp dgn mama aku, aku dtg dgn tade cara .
mcm sial lu pengetua .!
aku bagi salam punye kuat ,,tu hape bende sialan ?

skalie aku balek ,
family aku ckp dye janda lahh wey .!
(aku tau lahh , nenek aku pun cikgu daerah ni )
sorry , tak semua janda terukk okay .
tp aku ase pengetua ni janda sebab perangai kurang ajar dye .
berbohong utk menyelamatkan jawapan utk diri sendiri .
dye boleh ckp adek aku masuk skolah tu atas bantuan .!
What the hell you waiting for Pengetua ?
adek aku memang layak masuk skolah tu ,
kau sendiri yg ckp adek aku intelligent person .!
hah , mule lah aku dh terkeluar sifat riakk .!

wahai , manusia yg belajar tinggi2 dan bajet perfect nak mampos .
kalau dh semua staff kau tak suke kau , kau tau takk ape yg seterusnye ?
kalau org tak suke kite susah lahh idup wey .!
kau memang giler kuase .!
sumpah aku benci org belagak mcm kau!
puan pengetua , awk belajar tinggi2 adab tade ta gune .!

kalau lahh anak dye atau dye seorang blogger yg terbace entry aku ni
aku harap puan boleh berubah lahh yerr ..
puan sedar dh nk pencen ..
tapi puan sedar tak ramai org tak suke puan ?

rumah kate pergi , kubur kate mari ..

aku harap bile aku seorang yg berkerjaya mcm kau ,
aku akan jadi manusia yg paling ta belagak dlm dunia ..
org belagak selalu rugi ye puan .!
bye .

>>saya dan adek saya dtg tade care sbb tu bagi salam utk semua ..
puan berpendidikan tinggi ,kenapa tak berjaya mendidik anak bangsa mcm saya ni ?
kenapa tak terapkan nilai2 murni dlm diri puan ?
dan KENAPA PUAN TAK BERJAYA DLM PERCINTAAN BERSAMA X-husband Puan ?

sorry , patot ke aku hormat puan kalau puan fitnah aku dtg dgn tade care ?

tanya diri ,baru saman saye .!sekian , puan yg bijak bestari . by by

p/s : org yg saman menyaman ni , adekah jalan proffesional ?
maaflah , puan . blog yg puan terbace ni , tempat luahan hati saye , bukan segmen kutok mengutok .
jgn perbodohkan org bawahan kite , kadang2 mereka lahh yg akan membantu kite d hari kelak ..
Allah maha adil .!puan kena engat .
kalau mama saya call ckp , puan suruh org bawahan puan ckp puan tade , puan ? apekah hukum menipu itu pulak ?
papehal .
sy minta maaf sbb agak kasar bahasa , sbb sy bukan manusia berpelajaran tinggi mcm puan .bye

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan