click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

8 Februari 2011

buku


kalau ferangai mcm ni hape bende ? pijak buku utk amek gambar .!!
aku sepak kang.!!
aku ni student DIIM .

DIIM sayangg buku


hai semua orang...
aku dari tadi nak update blog ni tak bole2 ..
ade je yg nak chat ngan aku kat fb tu ..
maaf lahh , kalau aku stop tibe2 tuu ..
aku nak update ni jap .
okayy ,
ape aku nak cite ekk ?
ntah lahh .
skang ni aku ase mcm banyak keje sikit .hee~tk mungkin lah ni raut wajah aku ..
aku agy chantekk .hee~



almaklumlahh musim assignment menimbun ..
rileks lahh bro .
okaylahh ..
fyi , aku ni sebenarnye lebih suke buat individual assignment ..
berbanding dgn group assignment ..
yelaa , kalau individual ni semua teserah kepada kite.
kalau ngan group kena dgn jugak pandangan org lain .. tak semua benda kite suke .. dan tak semua bende yag org suke tntang kite kann ?
walaubagaimanapunnn , itu semua bukan penghalang utk menyiapkan assignment.
hee~
pastu , aku mesti banyak nak copp kelas kan ..yelaa , buat kelas ganti ..
kau pikir semua kelas free2 ? mimpi jelaa weyy

oke2 , tkpe .. semua kelas bole ganti tp jgn ganggu hari rehat aku jumaat sampai ahad .
hee.
weyhh , tadi aku nampak HZ .!!
batak2 ...
tapi , kalau aku amek gambar pastu upload mesti semua blogger bertambah batak dari aku ..
haha .
aku pun tak faham , ape yg best sgtt belog itu ..
btw , itu hak masing2 ...
kalau tak best takan dye bole no.6 pada ranking google kann .
hishhh . nty aku nk amek gambar ngan dye then post kat Jeff Izham yg gaduh ngan mak edik tu pastu mesti dye loncat2 nty tgk ..haha
hah , pasal ayat aku tadi ..
kat kelas ..
Miss suh aku cop kelas pukul 8 pagi ..
pastu Miss tanya aku ,kenapa awkk tanak sgtt kelas kul 8 ?
hee..
bukan ape miss ..
Terlajak perahu bole diundur ,
Terlajak tidur ??
hee hee ..
semua org ketawe and ade pulakk yang tulis kat status wall ..
si dak Syifa' kenit tuu . sorry , tade gambar syifa ;p

haa, oke lahh weyyhh ..
byk agy keje aku ni ..
nak online agy .hee ..
i <3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="http://4.bp.blogspot.com/_YG4iV93hfLs/TVE0lwMhriI/AAAAAAAAAwM/ACs0mKSeGEM/s1600/beban%2B4.jpg">pehh , kalau bilik belajar upe ni .. hape bende ?? ta fening pale lu all ?
amekk ni dari encik google .
sapekah pemilik bilik ini ??
awkk , betul2 menyintai buku ..
sy punye cinta kat buku belum sampai tahap ni .hee~


Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan