click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

22 Disember 2010

tiada cerita tapi ada pengetahuan baru





hai , semuaa kawan2 ..
hmm ,
hari ni saya tak kemana2 jadi , saya takde cite yg best ,huhu~
btw ,
saya tengah bersedih ..
sebab ni . . .yerrr ... kicap kipas udang yang manis bukan yang masin ...
sedapnyerrr wey ...!
makan nasi+ikan kembung goreng + kicap ni..
aku sedih sebab , kicap ni dah ade tiruan .!!!
nasib baik saya berblogwalking terjumpa tentang ni di blog ini-click-

ini adalah salah satu perbezaan yang ori dan yg tiruan ..


kenapalah suke amik jalan mudah kann ?
bagaimana cara kite mencari rezeki adakah halal jika berlakunya plagarism mcm ni ?
sorry , jika saya terkasar bahasa ,
hakikatnye , ini adalah tangungjawab saya sebagai pelajar Information Management ,
menghapuskan plagarism dalam kehidupan Malaysia bagi melahirkan masyarakat yang berkualiti ..
mungkin saya tidak mampu mengambil tindakan , namun segalanya bermula dalam diri kita ..
bermula ngan diri saya .

sekiannnn ,saya suka makan kicap kipas udang , jangan kerana pemalsuan ini ,
saya beraleh ke kicap Jalen ..
kasihanilahh , BOSS kicap kipas udang yang sebenar2nye .
heee~
oke , byeee

;)

my foot note :
source of picture :http://www.teratakarmo.com/

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan