click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

9 Disember 2010

Photo Contest: My Bestfriend Forever!!

hey2 ,
aku ase cam nak join contest ni sebab , aku ngah malas nak update blog .heee~

Langkah2nye adalah :
1)banner


2)beberapa gambar dgn kawan baik aku telah d gabungkan .mereka2 ni kawan baik saya d UiTM Jengka ,
mase tu sy amek Pre-comm .
aku ase , mase ni lahh dunia paling best .
korang mesti tk caye , kami sekelas semua selalu bersama ke mana sajaa .
sape2 , yg penah memasuki alam Pre-comm , pasti penah merasai kemesraan classmate mcm saya dan kawan2 sy ni .hee~
kawan2 dari utara sampai selatan , semua satu kepale . . ;)
seriuss , aku rinduu gilerr kat doranggg .
dan Sabtu ni kami ade reunion ;)
tak sabar rasenye nak jumpe dorangggg ;)

dan ini pulakk , gambar yg seakan jalan sgtt kelam kabut merentas padang ragbi
gambar hari terakhir kami ke kelas besama . .
datang lewat tu memang hobi kami ~
charee takk ? dtg kelas lambat pun same2 . . hee~
3) mula berkawan sejak : Dis 2009
mereka bff saya kerana . . (tidak melebihi 1 patah perkataan)
eheee . gurau-gurau ;p
oke , yg sebenar adalah ..
mereka bff saya kerana , korangg bayangkan lahhh ,
kami mampu buat segalenye bersama . . kire 1 kpale arr .
bole pakai baju purple bersama , bole , kua makan bersama ,stdy bersama , membahan org bersama ..malah bole dtg lewat bersama .hoho~
rinduu sgtt saat bersama tersebut ;p
okee , done .

;)


3 ulasan:

Siti Noraisyah berkata...

Thanks sbb sudi join..^^
Gud Luck k!

bayi beriman berkata...

okay siti . agak2 bole dpt tempat ke ? hohoho ;)

lain kali kalau ade contest agy , panggil je kite .huhu ;)

thanks

PuanPepel berkata...

jalan jenguk contest

secebis senyuman

Tajaan