click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

3 Disember 2010

Merah berbaur amaran

Hey2 , koranggg ;p buekk apo ? tentulahh bace blog aku kan ? tkyah jwb weyy , bukan aku dengar pun . . hmm , korang ferasan takk ? blog aku ni kann , tk penah promote blog org yg tak aku kenali . . korang tk ferasan pun aku tk kesahh .heee~ ;p okay , let's i talk about stories for yesterday (cuz now is 2:14 am) act , dis time everybody are sleeping ;p YES ! U're . . ! Sleeping beauty timeee .hohoho (perlu ke ?) wehh , gilerr .gwa speaking mat saleh bhaii . tah betul tah tidakkk , janji lenjann .kann kann ? Miss Suzai rileks je gwa cakap serabai masa presentation . BI gua B gak kann ? rileksss bro , masih di tahap baikk agy ;) hoh ? apekah ? weyy , lai ,lai . . bukan dota meyhh . mcm ikram the simphony . aku kan , kalau dah masuk entry . . memang takk lahh , nak taip pendek2 kann . weyyyh ,Leesa perahh idea byk2 . idea ke ? aku ase lenjann aje .hee~ ;p apekah lenjan ? Lenjan tu cerita terus jalan jelaa , ape yg terpikir kat kepala hotakk . means ? maksudnye , S.P.O.N.T.A.N . 'Everybody SPONTAN' Okay , let's start the storiesss . . cerite dari pagi sampai petang mmg aku busy menghadap laptop , padahal tkde buat ape pun .! hmm , aku memang waste time aje.! mama tnye . . "kamu ni , mama suh basuh kereta .!"(nada berbaurr cm bengang kott mama terhadap aku)hee~ aku just jawab " busy maaa , proposal keje belambak " . hoho , agak kan ? tu .. time mama ade mood . so , no hal lahh bergurau senda camtu . Petang . . agak lahh , nak dekat senja . aku pergi pasar beli WAFFLE STRAWBERRY PEANUT . nyummy~ dh gilerr lapar selama berbulan2 sbb nak makan waffle ni .haha nasebb , stall tu tak tutup agy kan . then , time aku balek . agak senja lahh kan . kpale hotak aku sokmo terfikir je pasal pencuri emas mama aku .! but , i am try to ignore it. hmm , balek2 kan ..tetibe family aku ngah cite pasal hot story malam ini 'BAJU KASHA 23' ouhh , Deqda (Kelly Leeda) dah jumpe JC ori dye . ngekk~ ade org curikk kan ? then , mama aku g sound temmmmpekk kat dye , after maghrib , ayah syuk . mama , and Kasha g jumpe mak bapak pencurikk tu . hoh.! mak bapak gilerr berbudi bahasa kann ? anak ? haremmm ~ kesian kott .! bodohnye jantan(PIAN BABI) conteng arang kat muke mak bapak.! kalau ikot kan hati . everything need to report police .! oke,lahh . after this kalau aku tak senyum ngan orang don't ask me why . . cuz .! org baek hati org bagi tahi.! fuck gilerr.! gilerr kampung kan ferangai dorangg .! Allah bukak pintu rezeki kau , kau yang tutup pintu rezeki sendiri . BODOH.! ada akai guna lah! oke , enough tempah neraka utk hari ni ( sbb aku mengutokk dgn hati yg sakit , yelaa .mana tak sakitkan kalau org khianati kite ,huh!)



Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan