click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

19 Disember 2010

siapa lahh agaknye aku nye roomate baru ;)

hey2 koranggg semuaaa .
hishh .!
tkde chare laenn ke aku nk mulakan ayat selaen drpd di atas nuuu haa . .
oke2 ,
assalamualaikum , para hadirin yg sy hormati sekaliannn ...
hee~
ade style cm nk bg ceramah takk ?
wekkk ;p(sila muntah , sekalian cik Paie)

oke2 , sudahh2 menggelikan diri korang terhadap chare aku tadi .
hari ni aku nak bgtau sekalian alam bukan filem 2 alam , oke.!!!(di sini adalah ayat penekanan , haruslah di bace dengan nada lantang sedikit)

oke2 , aku nk bgtau yang ....

ini adalah kolej Baiduri , bukan Kuarters bomba;)

Bahagian :1 Status HEA :
Program : IS110 - DIPLOMA PENGURUSAN MAKLUMAT
Fakulti : :IS - FAKULTI PENGURUSAN MAKLUMAT
Mod Pengajian :SEPENUH MASA Taraf Pengajian :DIPLOMA
Kampus :UITM KAMPUS SEGAMAT Kolej :A
Unit / Bilik / Perabot :BAI-1-D160(2)

Lihat yerr , lihat .berhampiran UPK(Unit Pengurusan Kolej)


di atas tertera saya punya sedikit maklumat yg lansung tidak saya sensorkan ..
oke , lihat agy sekali ,lihat .. dan lihat ..
saya adalah pelajar yang baekk oke ;)
baekk .. baekk . baekk kerrr ?wekk ;p(sila geli agy sekali sekalian paie)
oke ,kat atas tuuu ade tertera aku punye tempat berlindung pada sem 2 ..
huuu~
ayat aku agak syahdu di situ . .
Terima Kasih UiTM sebab bagi aku kolej ..
Walaupun , peraturan yg ketat dan aku terpaksa ikot .!
ehh . ehh , aku wing 1D lahh ... adekah aku satu bilik dengan Naib Pengerusi JPK ??
hmm , hape2 jelaa .
btw ,
aku hope sgtt dapat roomate yg sgtt satu kepala yerr ,
cik2 , tuan2, puan2 , dan dato2 serta tak lupa juga datin2 ..
dan aku sangat bersyukur ..! semestinye aku tak akan 1 bilek dengan musuh aku iaitu si Penkid tuu ..
okay faham yerr ?
karena hape ?
pointer dye aku dengau below than 2 poin ,
so, terang2 yerr cik2 paie sekalian .. bahawa ,
nakk , plak UiTM layan dyee ..
di sini yerr , saya mengambil pengajaran dan berharap agar tahun depan lebih berusaha gigih ,
agar UiTM Segamat akan sentiasa memberikan faedah yg terbaekk terhadap diri aku sehingga Sem 5 .
Lihat agy yerr cik paie sekalian ..
Sem 5 .!
Oke , utk pengetahuan semua
UiTM baru je start sem aku,tempoh belajar untuk Kos Pengurusan Maklumat adalah 5 Sem .
so , maksudnye kite org akan graduate bersama2 abg2 dan kakak2 seniorr kiteorang atas 1 sem yerr ..
oleh itu ,
pelbagai faedah yg mengurangkan pengaburan mata saya terhadap pembelajaran di sini
dan akhir sekali ,
walaupun tempat itu agak ke hutanan(jgn nak kutok.! sbb ini tempat aku menuntut ilmu)
, tapi saya terpaksa
pulang pada 1hb January ini ..
untuk meneruskan perjuangan dlm menuntut ilmu dalam bidang pustakawan ini.
Doakan saya yerr sekalian yang mmbaca ..
agar saya sentiasa sukses dlm hidup dan berjaya merentasi halangan utk sampai ke puncak sama ada di dunia mahupun akhirat , Insyaallah .
Thank you ;)

(ini bukan Kolej milik Sektor B,
name kolej ni agak seram tapi kolej ni mcm yg paling best je,
kirenye kolej idaman aku laa~wekkk;p
tapi idaman pun ta sangat lahh ,
cuzz jao dari kelas .kang elok2 aku masuk kul 8:15,
kang aku sampai 1/2Jam sebelum abeh kelas ;p)


Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan