click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

19 Disember 2010

kenapa perempuan cantik selalu dapat perhatian lebih ?

sedih je tajuk aku .
yelaa , aku kan terlampau cantikkk . .
ini adalah senario di dalam dunia reality ataupun fantasi . .
aku malas nak kemukakan segala persoalan ..
tapi ini adalah satu persoalan yg selalu bermain2 di dalam mahupun di luar kotak fikiran wanita yg sgtt cantikk mcm aku ;)


berikut adalah kawan baek aku di jengka yang sangatt cantik .!
dorang berdua memang dh mcm adek beradek ngan aku..
gambar korang di bawah bukan bermaksud aku mencemburui korang , tapi seriuss korang cantik di mata aku ;)


nie Kak Sara ;)



nie Nabeela yg selalu bowinkkk .hee~ ;p



dan ini gambar kami bertiga ...aku paling cantikk kannn ? di antara kita org bertiga ??? ;)

rindu gilaa , moment kt jengka (baca dalam nada Nabeela-penang) ;)

1 ulasan:

cik nisa berkata...

hey .. Tapi perempuan y baik lagi plus2 dapat perhatian ... kan3 ..
hehehe .. salam singgah n follow u ..

secebis senyuman

Tajaan