click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

8 Disember 2010

Lina Birthday contest


Heyyy2 , takde aku blogwalking terjumpa ni haaa . .
kat Lina Jalil ..
So , aku ase nak sertai lahh , bukan sebab hadiahnye oke .
tapi , saje je boring boring sempena cuti sem ni kann .hee~
aku ni tkde lahh pro sgtt dlm amexx gambar , tapi lu tgk arrr , sendiri cmne gambar2 yg gwa post kat setiap entry gwa kann ?
pandai tu tkdelahh , tapi tahu tu semestinye kannn ?

tapi , aku nak joinnn jugakkkk .!
sbb , mudah je carenye kannn ?
alamak mak aii , amek jelaa mane2 picx yg aku ase menarikk . .

oke , i choose this for it ;p
aku pilih picx ni sebab pemandangan nye cantik kann ?
ni depan kelas aku ,
aku menuntut di UiTM Segamat .
hoho~
VOTE for me everybodyyyyy ;)

tag :
-sheema suhaimi-
-fara-
-bella hashim-

oke , done ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan