click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

21 Disember 2010

cerite semalam di jalan kopi

haiii ..
sihat ke di hari bekerja ini ?hihi~
okay ...
tajuk di atas di ambil sempena salah satu nama jalan di Meru, Klang ..
heh ..? ape kena mengena nye ?
oke , semalam aku jalan2 sampai tak engat dunia ..
gilerr.!
lai2 ,
bangun pagi gosok gigi , mandi2..
biase kteowg kite owg keluar berlima beradek , tapi ariny laen sikit sbb mama ikot ..
oke2 , terus menghala ke tempat sarapan kami ,
Ayam Penyet AP..



Sementara menunggu . . .
ini mama aku ;)


aku , lily , and ayie;)


lihat2 , dh habess ayam penyet aku ..kenyanggg.!
tk larat nak habehkan gado-gado and sambal yg agy seculit tu ;p
sorry arr , aku tk letak gambar makanan tu .. sebab entry yg lepas -click-
kan dh tunjuk , so.. kali ni aku tunjuk pinggan yg dh abeh jelaa . .
tkde arr , lapar sgtt perut korang kann ?
aku tak sanggup tgk korang terus lapar bile singgah kat blog aku ..hee~
tapi tk sanggup utk entry kali ni sajelahh yee ;p



dan meneruskan perjalanan kami ;)

bye,penyet ...


aku drive terus ke shah alam ,
tibe waktu zohor kami singgah di Masjid negeri ..
lihat ..kami masuk di pintu nom 7 ini ;)
pak Imam besar pun park kite kat area sini..

itu ialah pintu gerbang nom 7 masjid
how nice it is ?





akal fikiran ciptaan Allah membinanya ;)


tujuan aku g shah alam adalahyerrr .. ke SSM lah tujuan kami ..
SSM ialah Suruhanjaya Syarikat Malaysia ..
yerr..
kami ke sini sebab mama nakk buat lesen perniagaan ..
perniagaan ape ?
hee~
sorry , kalau nak tau lebih lanjut tentang background keluarga saya maii laa
bernikah bagi yg lelaki , yg perempuan .. selamat mencuba utk menjadi kawan baek saya .hee~
;)



oke , aku teruskan agy cerita semalam ..
sementara mama menunggu giliran utk berurusan ,
kami adek beradek pegi karaoke 25 lagu .hee~
kirenye sorang 5 lagu lahh ..
lai2 , tgkaku and beby ;)


aku ,potosa , and beby;)


oke , ini sedikit rakaman salah satu lagu yg aku karok semalam .hee~
cincai2 fun2 with my siblings ..
agak2 sumbang , korang tkyah teruskan tgk .hee~




dan , sebelum balik kami singgah umah Mak Long di TTDI Jaya ..
bertolak balek malam sebab engat nak singgah i-city ..
sekali , hujann laa . so, tk tercapai nak bawak beby g situ .
laen kali yerr~

oke, itu saja .
byeeee ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan