click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

6 Disember 2010

teringat peristiwa lalu .

hey2 , tajukk cam sedeyh kan ? haha . ariny aku dh bincang2 ngan kak efa utk choose a date for precom reunion .! huh.! tunggu reunion R10 lambatt sangatt . so ,gwa gerakkan dulu arr , x-classmate gwa nye reunion . . oke , kami setuju nak pick tarikh 11 Dec 2011 .! WOahaa .! Aku baru pas invite bebudak precom ni tadi kat fb .

nama event :reunion PERCOMM A (DIS2009)-kelas rap :Fazeli
date of event : 11 Dec 2010 .(10a.m-4:30p.m)

location : WangsaWalk Mall,KL

confirm your attend : before 8 Dec 2010.

HAHAHA . actually , event ni atas permintaan Syamil Halim yang dah 24 kali suh aku choose date for our reunion .. Hmmm , oke ,Syamil .!! aku dh tunaikan request kau .hope menjadi lahh okey ? Dan , pemilihan lokasi ni , sbb Syamil ade suarakan gak . and aku amekk ni pun selepas tak jadi reunion R10 kat WangsaWalk Mall . serta yang uruskan tempahan meja ape semua , Kak Efa punye kerja . so, dekat lah ngan umah dye kan . senang sikit kerja dye . Keje aku dh selesai . .

Hah .! yang aku cite pasai teringat tuu . tibe2 je , aku teringat masa suh korang buat confirmation dlm kelas utk g makan malam kat Pagar (suatu tempat makan yg sangat fofular d Jengka , tiptop bhaii tempat ni .hee~)
Apekah jawapan yang kami dapat ?
We'll anti pagar lahh , ape jadah lah . meraban jawapan korangg .
btw , aku harap respond korang kali ni serius okay ?
sbb , bagi memudahkan keje Admin dan merealisasikan impian Syamil Halim .heee~
Buat confirmation betul2 tauu , sebab segalanya d tangan anda .HAHA.

Aku hope semua dapat bekerjasama ;) Thank You . I miss youu all my x-classmate <3aku harap kite semua close selamanye cm gambar kat atas ni ;)
Jangan belagak2 tauu , sebab org belagak selalu rugi;p

mood : excitedly to meet with all of youu ;)


Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan