click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

1 Disember 2010

I miss CH

Dua tiga hari ni aku asekk terengat memories aku kat Cameron Highlands je . . rindunyerrr saat2 kat sana .
Macam2 aku terengat .
aku terengat aku selalu ronda sekolah ngan anum . then maen uno ngan dak2 form 5 . hape bende Leesa .! duk , kehulu ke hilir mcm wakil rakyat nak p tgk anak buah .HAHA.
Secondly , aku terengat . . setiap petang lepak ngan Fareha . . seronoknye , padahal tkde sembang ape punn . rinduuu~
Thirdly , aku terengat beby boyy . heee~
Khalil Syazwan . Rindunyerrr . .skang , dye dh kuruss beb . tapi . .
tak comell:(
Nakkkk youu yang dolu . comelll . . bibir merahh .
I love your lips . <3

Selain drpd tu , aku terengat kawan2 kat sana ..
tempat2 kat sana . Dan paling aku sedihh , bile aku teringat kenangan keluarga aku bersama Arwah ayah , sedihh beb .
Arwah ayah aku peramah kan . .
Rindunyerrrr . . ase nak nagessss . .

Apekah yang aku cite niii ?
ouhh , sudah lahh . aku kalau cite pasal Arwah ayah aku memang nak menitis air mata , laen kali aku sambung agy yerr .

p/s : aku tk sejahat yg korang sangka dan aku juga tk sebaik spt manusia sempurna .(perlu ke ?)

sorry entry kali ni tkde pic ^_^

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan