click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

26 Disember 2010

CONTEST AKU DAN KACAMATA

satu blog yang setiap kali aku on blogger.com ni .. aku tk pernah tinggal lah nak follow entry terbaru dye ..!
kire blog fav aku lahh .!
aku nampak contest tu ary pe tahh ..
tapi dlm baru2 ni laa ..
aku nak join hari tu , tapi belum berkesempatan
skang aku dh berkesempatan . hee
ni diaa ..contest tu ..
di sini -click-
jadi follower seikhlas hati sudah .!

ni gambar nyerrr .
tadaaa ....
wekk ;p

aku sebenarnye tak faham,
contest ni nak kaca mata ape2 atau , kaca mata hitam je ..
sbb baru2 ni ade pengumuman kann ..
yang gambar tadi tuu ,edit tauu ..
yg gambar sebenar ...
ni ...

dan saya nak tag
semua yang baca ni lahh ..bole ?;p
2 sahabat saya
-sheema suhaimi-
dan
-sheema hashim-

and .
done ;)

2 ulasan:

Syafiq Rosli berkata...

toing2..tuan tnh dtg jenguk..all da best ya

bayi beriman berkata...

hee~
thank youu capit ;)

secebis senyuman

Tajaan