click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

26 Disember 2010

menyingkap rahsia seharian

hai2 , korang semua sihat ?
aku ngah ngan beby atau lebih dikenali kelly spring .@
hee , tadi .. beby tibe2 je dtg kat aku cakap
"wey ,kak lis.. aku ta bole lupe arr pasal segi tiga bermuda tu"
hee~
nak tau kenapa beby cakap camtu ???
ni gare2
testing wayang kat Kuala Selangor tadi lerr ..
kami tgk cite
'gulliver's travels'
bagaimana kami boleh tertarik nak tonton cite ni ??
tuu , nampakk tuu ..
org kecil2 sekeliling Beast atau watak sebenarnye adalah Gulliver..
cerita ni mengisahkan tentang Gulliver yang baru dapat tugasan kerja ..
untuk mendapatkan mutu kerja yang baekk , Gulliver kena mengalaminye terlebih dahulu ,
namun , niatnye untuk tujuan utama tersasar apabila di telan Pulau Segi Tiga Bermuda ..
yaa .!
Segi Tiga Bermuda .! benda ni first time aku dengar dalam buku Tingkatan 1 subjek Sejarah (walaupun tak suke sejarahh , engat agy tauuu.!;p)
Cerita seterusnya ????
korangg kena saksikan sendiri okayy ..
yang pasti cerita ni best .!!
okay..
sambung cerita pasal Beby tadi ,
selepas beby dtg kat aku ..
kami masih terus menyingkap cerita sebalik Pulau misteri tersebut ..
di sini -click-
namun kami masih ragu2 ...
Wahai, sahabat sekalian ...
Persoalannye ,
Benarkah Angin Puting Beliung yang berada di laluan tengah pintu masuk Pulau Segi Tiga Bermuda itu wujud ?

haa , ade agy satu cite aksi yang aku nak syorkan ..
'Narnia'
serius , kalau tgk gune 3D .!!
memang bestt .!

oke,lahh . itu je utk entry kali ni ..
bye , nak tidoee ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan