click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

18 Disember 2010

Malam tadi . .

salah seorang pemilik cincin ;)

Hey , korangg . hari ni aku nak cite something .. hmm , korang penah nampak aku wrote kat wall pasai besfren aku kan ? kalau ta penah nampak tkpelaa , sbb bnde tu dh lame aku wrote .
oke , malam tadi dye hantar msg then aku tak balas ..
then , dye call .. aku ankat lahh ..
then aku tnye "nape?"
oke , nada saya sombong kann ?

mase dye ckp2 ngan aku , seriusly aku cm nak nages .
yelaa , dye kwn baek aku kan ..

hmm , oke , cincai boncai citee . sebab sebenarnye aku malas nak cite , cume nak update blog .. pendekkan cite ,
oke .. korang mesti sgtt pelik lahh ,kalau aku pegi tmpat mmbe tak cntct membe .
kelmarin kan aku g Klang .
hati aku sebenarnye cakap ..
'bestnyelahh , kalau dp
t jumpe dye'
adek2 aku oun tnye ,

"kawan kau tkde ke Kak Lis?"
hmm , aku bukan sengaja tanak contact dye ..
tapi...
dye pun sombong , aku and kawan2 laen msg komen ta balas ,
hmm , mungkin aku dh makan hati ngan perangai belagak dye selepas ade boi ..

oke , finee .! then , mlm tadi dye gtau aku ..
dye da ta berapa ngan Faizal ..

oke , kawan2 Precom A sekalian ..

aku sedih sebab kite satu kelas yg sgtt satu kepala tibe2 ade yg cmni .
kenapa keadaan mengubah sikap semua ?
oke , aku bgtau korangg ,
aku ade kawan baru tapi kawan2 baru aku tak penah sama ngan korang ..
then , dlm kehidupan aku .boifren adelah d bawah kawan2 ..
minta maaf lahh , kalau boi aku bace ..
sbb , bukan bermaksud aku ta sayang kau ye boii ;)

Seriusly , aku tak penah fikir pasal perasaan boi aku bile bace blog aku ..
yelaa , korang bayangkan lahh , aku ckp cmni .
then, aku cite aku wait arjuna ..
oke , bagi aku .. lelaki yg layak utk jadi husband aku adelah lelaki yg sgtt tahan dgn perangai aku. aku mcm ni bukan bermaksud bile aku dh khawin aku tak setia ..
malah , ape yg aku tanam diri aku .
sumpah bile kau jadi suami aku , automatik kau adelah d atas kawan2 aku ;)


oke , kepada kawan2 aku ...comel kan aku pakai kasut cm tu ;p

kalau korang lupekan aku , aku tak penah kesah . cume aku sedih .! aku harap kita adalah kawan sampai bile2 seperti hari ke 3 kite berjumpa .
byee ,

oke , now everything is oke .
then , korang mesti tertanye2 sape boi aku kann ?
Insyallah , satu hari nanti akan ade entry pasal
si dye yg setia ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan