click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

5 Jun 2011

mencanakk.!

Hai kawankawan.
hari ini, Allah telah menurunkan rahmat di bumi Segamat.
Aku biasa lahhh, bangun buka lappy, tido tutup lappy.Hee.
Cakap pasal traffic ni aku meluat sikit.
nanti org fikir buat blog sbb nak duit.
Betulkan pemikiran anda semua sebelum membaca entry ini,
tujuan aku tulis entry ni,
siapa yang tak gembira bila ade org sudi baca blog dye kann ?
hee.
sorry lahh, dlm setahun 2 kali je aku ckp pasal traffic ni,
almaklumlahh, blog tk fofular jemm pun skaliskala je.
btw, this is first time i wrote about traffic blog.
Berbalik kepada niat aku berblog hanya sebagai satu hobi.

Bukak2 blog tgk traffic. jemm seyhh blog aku semalam mencanak .!
HAHA.
Oke2, then tadi aku ternampak ada 3 visitor drpd negara lain.
biasa aku nampak 1 je weyy.from California.
Mungkin visitor tu faham bahasa Melayu kott kann.
Thanks for visit my blog yeahh.!!
Sorry lahh, aku tk pandai speaking English sgtt.!
ayat bertabur.
kadangkadang aku rasa English tu penting.
tengokk skang ,kasihan pengujung blog bayiberiman yg taktahu berbahasa Melayu.
Ade gak teringin nak buat entry dlm bahasa Inggeris, tapi nanti lahh bile aku dh ready.HAHA.
Btw, thanks again kepada semua yang sudi mmbaca entry2 blog bayiberiman ini.
Aku sayang koranggg.!
aku ade gakk nak try buat contest tapi belum cukup ilmu lagi.tengah usha2 drpd blog senior2 nk mmpelajari lebih lagi dlm dunia blogging ni.hee.

Bai ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan