click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

2 Jun 2011

Beby Bear comel.!!

Korang ade ,korang ade tak de kann ?
TIBETIBE..HAHA.
Assalamualaikum kawankawan.
entry ke-3 untuk hari ni.
sorry cadangnye semalam nak update pasal Zairul
dari semalam, Zairul,Zairul...
Siapa dye ni?
Bukan classmate aku punn kann ?
korang tak penah aku nampak muke dye kat class aku kan?
HAHA.
Zairul ni salah seorang kawan aku yg best.!!
dye lawak,kadangkadang suke perli org.
aku kenal zairul drpd kawan aku fairy.
hoii, fairy pun belum penah ade 1 entry untuk dye tawu dlm blog aku..
HAHA.
unYunglahh kauu.!!
oke lahh , semua nak tgk muke zairul tu?
nahh.!!
comel takk ?
YANG COMEL AKU BUKANNYE ZAIRUL KAN ?
;p


and for zairul... dengarkan lagu ni..sambil jogetjoget dgn fairy and huss..dan junior bru dua org tu ;)
sebelum tu pause kan dulu lagu smile kat bawah sekali blog ni..
dan jangan lupe upload vid korang joget tu.HAHA.

*Blog dye:papadomsilver tauu awak semua.!!jangan tertukar warna papadom tu

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan